Volgens mij is dit niet de grondplaat. Je ziet hier twee delen; er lijkt een deel van de thermostaat achtergebleven te zijn die in de grondplaat ligt.
In de grondplaat zitten schroeven die hem in de muur vasthouden.
Edit: Ik heb weer eens de vraag verkeerd gelezen. Aangezien het gewoon een deel van de thermostaat lijkt te zijn, zou je hem van onderaf los moeten kunnen wrikken, en vervolgens met een kantelende beweging eruit moeten kennen halen. Misschien een beetje lompigheid en schroevendraaier nodig?
Edit: Ik heb weer eens de vraag verkeerd gelezen. Aangezien het gewoon een deel van de thermostaat lijkt te zijn, zou je hem van onderaf los moeten kunnen wrikken, en vervolgens met een kantelende beweging eruit moeten kennen halen. Misschien een beetje lompigheid en schroevendraaier nodig?
[ Voor 40% gewijzigd door Aardedraadje op 22-11-2023 12:59 ]
De foto laat inderdaad de achterkant van de thermostaat zien, niet de montageplaat.
Midden onder zie je tegen de muur 2 rechthoekige gaten.
Daar een dunne stift insteken om een geveerd palletje omhoog te drukken.
Dan laat de achterplaat los van de montageplaat.
.
Midden onder zie je tegen de muur 2 rechthoekige gaten.
Daar een dunne stift insteken om een geveerd palletje omhoog te drukken.
Dan laat de achterplaat los van de montageplaat.
.
:strip_exif()/f/image/aLpk3lTqCjn3NR1RnvrHNedr.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 41% gewijzigd door ijgenweis op 22-11-2023 13:17 ]
Super, thanks dat was de oplossing
Aardedraadje schreef op woensdag 22 november 2023 @ 12:51:
Volgens mij is dit niet de grondplaat. Je ziet hier twee delen; er lijkt een deel van de thermostaat achtergebleven te zijn die in de grondplaat ligt.