Toon posts:

Wie helpt me?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
:),

Ik zit met een zeer groot probleem. We hebben hier een webserver ( tevens PDC ), een database server en een DHCP server. De websites draaien allemaal perfect, en gebruikers hebben anonymous toegang via de IUSR.

Alleen af en toe, gaat de hele site naar de kl@. Ik krijg dan een event error 1051 ( The DHCP/BINL service has determined that it is not authorized to service clients on this network for the Windows domain: MarketPlace. ), maar daar heb ik nooit zo gek veel aan.

De ""oplossing"" voor het probleem is echter de IUSR eventjes vervangen door de administrator, en vervolgens weer terugzetten. Gaat het vervolgens weer een tijd goed, maar dan zonder bijzondere rede komt het weer terug.

Iemand een oplossing???

P.S. Ongeveer een minuut voor de event 1051 krijg ik een event 5781 warning ( Dynamic registration or deregistration of one or more DNS records failed because no DNS servers are available. ). Misschien dat die er iets mee te maken heeft.

Verwijderd

erhmz... veel termen waar ik nog nooit van gehoord heb ;)

Maar zou het kunnen dat je de lease time voor je DHCP te kort hebt staan?

• Coen Rosdorff
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Geen id wat al die termen betekenen, maar ik denk dat dit echt iets voor WOS, NT is.

Verwijderd

ik kan je niet helpen sorry

• Pizzaman
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Pizzaman

16:00 Cup-a-soup.

Op zaterdag 08 september 2001 20:08 schreef WouteRF het volgende:
ik kan je niet helpen sorry
Ja reageer dan niet |:(

Verwijderd

Op zaterdag 08 september 2001 20:09 schreef Pizzaman het volgende:

[..]

Ja reageer dan niet |:(
Zelfde geld voor jouw

Maar als Dhr. apottjewijd even wat meer toelichting kan geven mischien dat dat iets wil helpen? Beetje slecht hoor, om hulp vragen en je vervolgens niet meer laten zien in de topic :D

Verwijderd

Misschien heeft het te maken met de licenties de max connecties een server mag hebben op zijn dhcp client?

• Leon
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-04 09:12

Leon

Rise Of The Robots

even zoeken in de knowledge base van microsoft doet wonderen ;)

hier voor de eerste error
en deze voor de 2de :P

Eeuwige n00b

Pagina: 1