Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil er graag een aantal games op kunnen spelen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik wil eigenlijk het liefst een zo goedkoop mogelijke build met een 4060
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ja een 4060 zou ik graag willen maar als er kaarten zijn die goedkoper zijn en hetzelfde of beter presteren hoor ik dit graag. Nvidia vind ik zelf fijn maar is geen must!
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen voorkeur in bepaalde merken, ik vertrouw op de keuzes die mij worden aangeraden
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ja ik zou graag twee opties willen krijgen één budget vriendelijk tussen de 600-800 euro als dit mogelijk is met een 4060 mag eventueel ook met een andere videokaart maar graag wel toelichten waarom, en als andere opties eentje tussen de 800-1000 euro. Mogen ook twee budget vriendelijke opties zijn!
Ga je overklokken?
Hier zou ik ook graag meer over willen weten is dit verstandig?
Wat verwacht je van ons?
Ik zou graag twee opties willen krijgen en hierbij graag een uitleg waarom ik voor de een of de ander moet kiezen. Graag zou ik ook willen weten hoe deze ongeveer presteren in games.
Ik wil er graag een aantal games op kunnen spelen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik wil eigenlijk het liefst een zo goedkoop mogelijke build met een 4060
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ja een 4060 zou ik graag willen maar als er kaarten zijn die goedkoper zijn en hetzelfde of beter presteren hoor ik dit graag. Nvidia vind ik zelf fijn maar is geen must!
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen voorkeur in bepaalde merken, ik vertrouw op de keuzes die mij worden aangeraden
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ja ik zou graag twee opties willen krijgen één budget vriendelijk tussen de 600-800 euro als dit mogelijk is met een 4060 mag eventueel ook met een andere videokaart maar graag wel toelichten waarom, en als andere opties eentje tussen de 800-1000 euro. Mogen ook twee budget vriendelijke opties zijn!
Ga je overklokken?
Hier zou ik ook graag meer over willen weten is dit verstandig?
Wat verwacht je van ons?
Ik zou graag twee opties willen krijgen en hierbij graag een uitleg waarom ik voor de een of de ander moet kiezen. Graag zou ik ook willen weten hoe deze ongeveer presteren in games.
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
|---|---|---|---|---|
| 1 | Processors | Intel Core i7-12700KF Boxed | € 263,99 | € 263,99 |
| 1 | Moederborden | Gigabyte Z790 UD AC | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Videokaarten | Gigabyte GeForce RTX 4060 Gaming OC 8G | € 329,- | € 329,- |
| 1 | Behuizingen | Thermaltake S200 TG ARGB | € 63,95 | € 63,95 |
| 1 | Processorkoeling | Cooler Master Hyper 212 RGB Black Edition with LGA1700 | € 39,90 | € 39,90 |
| 1 | Geheugen intern | Kingston Fury Beast RGB KF560C40BBAK2-16 | € 88,90 | € 88,90 |
| 1 | Voedingen | Cooler Master MWE Gold 850 - V2 - Full Modular | € 117,20 | € 117,20 |
| 1 | Solid state drives | Lexar NM710 1TB | € 45,99 | € 45,99 |
| Totaal | € 948,93 | |||