Youtube premium family adressen niet in hetzelfde land

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whitefinish
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 11-09 18:38
hallo,

Ik heb een youtube family abbo afgesloten en wil mijn vrouw uitnodigen. Echter zij krijgt de melding niet in hetzelfde land als mij te zijn.

Mijn vrouw komt uit Zuid Korea, maar woont al een aantal jaren hier.
Nu dat wij samen op YT premium willen overstappen krijg ik deze rare melding.

Wie kan mij helpen waar de land instelling vandaan worden gehaald voor YT? Wij zitten gewoon op ons normale wifi netwerk zonder iets van VPN oid.

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tarin
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:37

Tarin

Just plain weird.

Wij hadden hier een vergelijkbaar ding met onze google-accounts. In principe kan je aangeven dat je in een ander land woont, maar na bepaalde activiteiten mogelijk niet meer.
Probleem bij ons was dat er nog een paar cent van een tegoedkaart over was; bij het verzilveren van die kaart hebben we een thuisland aan moeten geven. Vervolgens kan je je google-account niet 'verhuizen,' want er zit nog tegoed aan. Toen we in Duitsland gingen wonen kon ze vervolgens bijvoorbeeld niet de publieke-omroep-app installeren omdat haar account niet Duits was; daarvoor heeft ze vervolgens een tweede google-account aangemaakt en zich met uiteindelijk met beiden op haar telefoon/tablet aangemeld.

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stefmeister8
  • Registratie: November 2011
  • Niet online
Wij hebben hetzelfde probleem. Het lijkt bijna onmogelijk om het land van een google account aan te passen. Ik heb meerdere tutorials gevolgd, maar het is nog steeds niet gelukt. Best frustrerend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louis
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 17-09 21:59
Iemand nog wat wijzer geworden.... ik loop hier ook mee te stoeien.
Alles staat op NL en toch blijf ik de melding krijgen:
Kan geen lid worden van gezinsgroep
Het lijkt erop dat je niet in hetzelfde land bent als degene die je heeft uitgenodigd

En ook het account dat mij uitgenodigd staat ook gewoon in NL.

Model Y Pearl White Sr besteld ; Weheat Blackbird ; SolarEdge 9000WP; Unifi; Hikvision