Aankoopadvies OLED TV 65" rond de 2500 euro

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxMaverick
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-06 21:13
Ik zoek een?
Vul hier in welk apparaat je zoekt.

Ik zoek een nieuwe televisie, formaat 65"

Wat is je budget?

Rond de 2500 euro, niet perse vast. Als ik enorme kwaliteitsverbetering op alle fronten kan krijgen voor paar honderd euro meer is die ruimte er.

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......

Voor de kinderen is er een Switch en XBOX Series X aanwezig. Daarnaast kijk ik veel films en streaming diensten. Komt in de woonwamer. Staat een Sonos bar voor het geluid waar ik wegens gemak gebruik van maak voor alles (vroeger losse receiver maar teveel 'gedoe").

Wat heb je zelf al gevonden?

Aanleiding is de prijsdaling die ik zie bij de LG Oled G3 van dit moment:
uitvoering: LG OLED evo G3 65" Zwart

Die lijkt zeer aantrekkelijk met goede reviews, en top model LG

. Toen ik informeerde bij de lokale dorps winkel gaf men echter aan deze niet zo scherp te kunnen aanbieden en had men het over alternatieve van philips. Ze zouden nog wat doorsturen maar als ik kijk naar het 'top' model van philips kom ik uit op de:

Philips 65OLED808 Zwart
Philips 65OLED808 Zwart review door lvm98

Welke vragen heb je hier nog over?

Vroeger zat ik veel meer in deze 'markt'. Tegenwoordig bijna niet meer en heb dus minder zicht op wat goed is. Als ik de review van tweakers kijk zijn beide tv's goed maar lijkt de LG echt de betere keuze. Ik weet echter niet of er rond deze prijsklasse nog andere tips zijn die echt meerwaarde hebben tegenover de LG?

Samengevat: Wie wil meedenken en kan bevestigen dat LG de beste keuze is of heeft een serieus alternatief met echte meerwaarde?

Dank alvast!

Beste antwoord (via xxxMaverick op 23-11-2023 16:11)

• Freshouttheoven
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 13:34
Het een en ander is afhankelijk van waar je waarde aan hecht. Denk ook nog een keer goed na over het formaat, je raakt er snel aan gewend waarbij de kans dat je na een week zegt, 'Had ik maar een maatje groter gekocht' zeer reëel is. Afhankelijk natuurlijk van de kijkafstand en het esthetische.

Een 77'' OLED zal bij de gemiddelde kijkafstand (NL) van ~ 3 meter meer impact bieden vergeleken met een 65''.

Over het algemeen bieden LG OLED modellen de meeste bang for the buck, Panasonic en Sony scoren in de regel beter op het gebied van processing en accuraatheid.

De QD-OLED panelen waar Samsung en Sony gebruik van maken zijn superieur aan LG's WOLED, denk o.a. aan betere uniformiteit, near black handling, hogere kleurengamma en kleurenvolume. Keerzijde is dat de Samsung S95C geen Dolby Vision ondersteunt en je binnen het gestelde budget de Sony A95K kunt kopen met Dolby Vision ondersteuning maar met eerste generatie QD-OLED panelen. Voor rond de 3000 euro kun je de Sony 65A95L (beste TV van dit jaar) kopen, met tweede generatie QD-OLED paneel en Dolby Vision ondersteuning.

Wanneer het ook een maatje groter mag is de Panasonic 77LZW2004 een goede keuze (beste OLED tv van vorig jaar), is voor rond de 2800 euro te koop met prijsaanvraag.

Wil je de meeste bang for the buck dan kun je naar de LG C3 kijken, de G3 biedt vergeleken met de C3 meer HDR impact en een strakker design.

Hou er wel rekening mee dat direct zonlicht op de TV een no-go is i.v.m. UV licht wat permanente vlekken kan veroorzaken, je zult dan naar LCD moeten uitwijken.

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dmantione
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 04-06 21:39

dmantione

Moderator Beeld & Geluid
De Philips 808 is geen goede tegenhanger voor een G3. De G3 kenmerkt zich door de introductie van de MLA-techniek om de lichtopbrengst van het paneel te verhogen. Dat uit zich in een aanzienlijk hogere lichtopbrengst, lager energieverbruik en langere levensduur.

De 808 is een televisie met een OLED EX-paneel dat bijvoorbeeld ook in de C3 zit.

Bovendien is de G3 een designtelevisie die speciaal gemaakt is om zeer vlak tegen de muur gemonteerd te kunnen worden. De 808 heeft een traditionele "kast" aan de achterkant, wat bij muurmontage minder goed uitkomt.

Kortom, een verkoper de 808 voorstelt als alternatief voor de G3 voorstelt is meer met zijn eigen winstmarge bezig, dan met goede technische voorlichting. De G3 zou tegenover de Samsung S95C geplaatst moeten worden en dan is het een kwestie van voor- en nadelen van beide televisies afwegen. Ik denk dat gegeven de prijsstelling van de G3 en de situatie die je schetst, de Samsung S95C ook het enig mogelijke alternatief is. Sony en Panasonic hebben ook high-end modellen, maar daar tel je aanzienlijk meer voor neer, dus die zullen niet snel in beeld komen. Alhoewel je de indruk geeft dat de spelprestaties voor de spelcomputers geen speerpunt zijn, zal de nadruk die LG legt op spelamusement mooi meegenomen zijn.

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• Freshouttheoven
Het een en ander is afhankelijk van waar je waarde aan hecht. Denk ook nog een keer goed na over het formaat, je raakt er snel aan gewend waarbij de kans dat je na een week zegt, 'Had ik maar een maatje groter gekocht' zeer reëel is. Afhankelijk natuurlijk van de kijkafstand en het esthetische.

Een 77'' OLED zal bij de gemiddelde kijkafstand (NL) van ~ 3 meter meer impact bieden vergeleken met een 65''.

Over het algemeen bieden LG OLED modellen de meeste bang for the buck, Panasonic en Sony scoren in de regel beter op het gebied van processing en accuraatheid.

De QD-OLED panelen waar Samsung en Sony gebruik van maken zijn superieur aan LG's WOLED, denk o.a. aan betere uniformiteit, near black handling, hogere kleurengamma en kleurenvolume. Keerzijde is dat de Samsung S95C geen Dolby Vision ondersteunt en je binnen het gestelde budget de Sony A95K kunt kopen met Dolby Vision ondersteuning maar met eerste generatie QD-OLED panelen. Voor rond de 3000 euro kun je de Sony 65A95L (beste TV van dit jaar) kopen, met tweede generatie QD-OLED paneel en Dolby Vision ondersteuning.

Wanneer het ook een maatje groter mag is de Panasonic 77LZW2004 een goede keuze (beste OLED tv van vorig jaar), is voor rond de 2800 euro te koop met prijsaanvraag.

Wil je de meeste bang for the buck dan kun je naar de LG C3 kijken, de G3 biedt vergeleken met de C3 meer HDR impact en een strakker design.

Hou er wel rekening mee dat direct zonlicht op de TV een no-go is i.v.m. UV licht wat permanente vlekken kan veroorzaken, je zult dan naar LCD moeten uitwijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxMaverick
Mooie reacties alvast dank! De hierboven genoemde panasonic is ook interessant en goede challenge op 65 versus 77"....wat ik me dan wel afvraag: Panasonic werd hierboven aangegeven als duurdere variant. Hier lijkt deze tv met rond de 3000 zelfs goedkoper dan de G3 77". Is dit een ouder model waar ik technisch dan een stuk inlever in kwaliteit? of valt dit mee

Philips is duidelijk een no go iig.

Dank voor de info, ik ga nog even kijken naar de afstand van de tv. Ik vond de upgrade van 49"naar 65" al ok maar ja, misschien toch leuk om goed te gaan bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-06 23:42

OMD

dmantione schreef op woensdag 22 november 2023 @ 10:42:
De Philips 808 is geen goede tegenhanger voor een G3. De G3 kenmerkt zich door de introductie van de MLA-techniek om de lichtopbrengst van het paneel te verhogen. Dat uit zich in een aanzienlijk hogere lichtopbrengst, lager energieverbruik en lagere levensduur.

De 808 is een televisie met een OLED EX-paneel dat bijvoorbeeld ook in de C3 zit.

Bovendien is de G3 een designtelevisie die speciaal gemaakt is om zeer vlak tegen de muur gemonteerd te kunnen worden. De 808 heeft een traditionele "kast" aan de achterkant, wat bij muurmontage minder goed uitkomt.

Kortom, een verkoper de 808 voorstelt als alternatief voor de G3 voorstelt is meer met zijn eigen winstmarge bezig, dan met goede technische voorlichting. De G3 zou tegenover de Samsung S95C geplaatst moeten worden en dan is het een kwestie van voor- en nadelen van beide televisies afwegen. Ik denk dat gegeven de prijsstelling van de G3 en de situatie die je schetst, de Samsung S95C ook het enig mogelijke alternatief is. Sony en Panasonic hebben ook high-end modellen, maar daar tel je aanzienlijk meer voor neer, dus die zullen niet snel in beeld komen. Alhoewel je de indruk geeft dat de spelprestaties voor de spelcomputers geen speerpunt zijn, zal de nadruk die LG legt op spelamusement mooi meegenomen zijn.
Even voor de zekerheid. Je geeft aan:
Dat uit zich in een aanzienlijk hogere lichtopbrengst, lager energieverbruik en lagere levensduur.
Is het inderdaad lager of ben je de N vergeten van langer? Serieuze vraag.

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxMaverick
Net met een electronica winkel gesproken die inderdaad de Panasonic 77LZW2004 nog in aanbod had. Iets duurder dan de LG maar wel een 77"

Zijn er nog meningen over dit toestel? komt uit 2022, maar de verkoper was razend enthousiast over de panasonic en ziet dit als veel betere koop dan de LG. Meningen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dmantione

dmantione

Moderator Beeld & Geluid
OMD schreef op woensdag 22 november 2023 @ 12:41:
Is het inderdaad lager of ben je de N vergeten van langer? Serieuze vraag.
Dank voor de verbetering, want zo staat er inderdaad het tegenovergestelde. ik heb het bericht gecorrigeerde. Een MLA-paneel zal vanwege lagere gemiddelde belasting langer meegaan dan een paneel zonder MLA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FirePuma142
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

FirePuma142

Sergius Bauer

xxxMaverick schreef op woensdag 22 november 2023 @ 13:05:
Net met een electronica winkel gesproken die inderdaad de Panasonic 77LZW2004 nog in aanbod had. Iets duurder dan de LG maar wel een 77"

Zijn er nog meningen over dit toestel? komt uit 2022, maar de verkoper was razend enthousiast over de panasonic en ziet dit als veel betere koop dan de LG. Meningen?
Verkopers van electronicawinkels hebben altijd andere beweegredenen dan jij. Dus ga vooral niet daar op af.
Freshouttheoven schreef op woensdag 22 november 2023 @ 11:18:

De verschillen die je noemt zijn in de praktijk echt marginaal te noemen. Zonder dat ze naast elkaar staan en/of zonder dat je weet waar je naar moet kijken is er voor de gemiddelde consument geen verschil te bespeuren. Precies daarom heb ik bang for buck gekozen, en een 77C3 gekocht. Die komt op 2499 na cashback, ik vind het verschil met de Panasonic geen 300EUR waard. Ook niet omdat ik de Panasonic niet heel mooi in zijn jasje vind zitten.

Good taste is for people who can’t afford sapphires

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxMaverick
FirePuma142 schreef op woensdag 22 november 2023 @ 13:47:
[...]

Verkopers van electronicawinkels hebben altijd andere beweegredenen dan jij. Dus ga vooral niet daar op af.

[...]

De verschillen die je noemt zijn in de praktijk echt marginaal te noemen. Zonder dat ze naast elkaar staan en/of zonder dat je weet waar je naar moet kijken is er voor de gemiddelde consument geen verschil te bespeuren. Precies daarom heb ik bang for buck gekozen, en een 77C3 gekocht. Die komt op 2499 na cashback, ik vind het verschil met de Panasonic geen 300EUR waard. Ook niet omdat ik de Panasonic niet heel mooi in zijn jasje vind zitten.
Over de verkopers, daarom gooi ik dit ook op tweakers en helpen jullie nu alweer enorm igg, stof tot nadenken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freshouttheoven
FirePuma142 schreef op woensdag 22 november 2023 @ 13:47:
[...]

Daarom begin ik ook met: ''Het een en ander is afhankelijk van waar je waarde aan hecht.''.

Een gemiddelde consument zal inderdaad voor de meeste bang for the buck kiezen, LG heeft sinds vorig jaar flinke stappen gezet waardoor de weergave nu dichter bij reference ligt.

Is gewoon een feit dat QD-OLED supereiur is aan WOLED, zeg ik als WOLED eigenaar. Bredere kleurengamma en hogere kleurenvolume is content gebonden en zal niet voor iedereen even snel opvallen net als de betere near black handling en de weergave van wit.

De betere uniformiteit van QD-OLED is wel goed merkbaar, net als dat kleuren bij QD-OLED puurder zijn. Zo kan geel bij WOLED met WBE paneel een groene tint hebben/ groenig ogen en heb je ook last van een roze waas/ pink tint. Bij de ene formaat meer dan bij een ander, voldoende over te vinden op verschillende forums.

Met betrekking tot het design, Panasonic kiest bewust voor functionaliteit c.q. goede technische opbouw boven design. Panasonic heeft verhoudingsgewijs de minste uitval. Mede door de dikkere heatsink (vergeleken met de G2/ G3) en een veelvoud aan interen speakers is de LZW200x relatief log en verdiend imo ook geen design award.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07:56
Nog even my two cents. Ik weet niet waar je vanaf komt, maar wellicht kun je jezelf nog wat centen besparen. Ik heb onlangs een 65" LG C3 gekocht als vervanger van mijn 6 jaar oude LG C7. Het verschil in beeldkwaliteit en helderheid vond ik best groot. Echt veel groter dan verwacht.

Dus mocht je van een dergelijk oude OLED af komen, of zelfs een LCD, dan is een LG C3 echt een grote stap vooruit en prima koop. Scheelt je ook flink knaken of je kunt een stapje groter naar 77".

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freshouttheoven
xxxMaverick schreef op woensdag 22 november 2023 @ 13:05:

Zoals gezegd is de LZW200x de beste OLED TV van vorig jaar, biedt out of the box de nauwkeurigste kleurweergave/ beeldweergave en is de enige OLED TV van vorig jaar die een piekhelderheid van 1000 nits behaalt. Verder heeft het een heatsink waardoor je minder last hebt van ABL net als de G3.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FirePuma142
  • Niet online

FirePuma142

Sergius Bauer

Freshouttheoven schreef op woensdag 22 november 2023 @ 14:07:
[...]

Daarom begin ik ook met: ''Het een en ander is afhankelijk van waar je waarde aan hecht.''.
Volgens mij zijn we het hartstikke eens :) Wat je schrijft zijn ook daadwerkelijke verschillen, ik denk dat we het hier wel over de uiterste procenten, of tienden van procenten hebben als het gaat om beeldkwaliteit. Ik laat mijn TV's altijd kalibreren, dus ik schaar mezelf wel onder bovengemiddeld kritisch. En zelfs dan vind ik het echt een marginaal verschil. Het design van de TV weegt voor mij dan zwaarder, net als de aansluitmogelijkheden en de prijs.

Ik ben ooit begonnen met een Panasonic 32PL10 beeldbuis, en heb ook nog een VT40 gehad, dus nostalgisch ben ik helemaal pro-Panasonic :+

[ Voor 5% gewijzigd door FirePuma142 op 22-11-2023 14:18 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OMD
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-06 23:42

OMD

dmantione schreef op woensdag 22 november 2023 @ 13:29:
[...]

Dank voor de verbetering, want zo staat er inderdaad het tegenovergestelde. ik heb het bericht gecorrigeerde. Een MLA-paneel zal vanwege lagere gemiddelde belasting langer meegaan dan een paneel zonder MLA.
Geloof me, jij bent de laatste die ik wil verbeteren vandaar dat het ook een serieuze vraag was. Veel van je informatie hecht ik waarde aan namelijk :+

Bedankt voor de informatie!

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxMaverick
Hulleman schreef op woensdag 22 november 2023 @ 14:13:
Nog even my two cents. Ik weet niet waar je vanaf komt, maar wellicht kun je jezelf nog wat centen besparen. Ik heb onlangs een 65" LG C3 gekocht als vervanger van mijn 6 jaar oude LG C7. Het verschil in beeldkwaliteit en helderheid vond ik best groot. Echt veel groter dan verwacht.

Dus mocht je van een dergelijk oude OLED af komen, of zelfs een LCD, dan is een LG C3 echt een grote stap vooruit en prima koop. Scheelt je ook flink knaken of je kunt een stapje groter naar 77".
nog vanaf LCD zelfs, een samsung uit lagere prijsklassen (denk rond 1200? ) LCD. Toen keek ik meer op mijn bioscoopkamer (lees: beamer) maar inmiddels kinderen en vind het leven meer hier plaats. Dus upgrade is dan wel ok

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FirePuma142
  • Niet online

FirePuma142

Sergius Bauer

De G3 lijkt wel gevoeliger voor burn-in dan andere modellen. Bij 4 maanden is er al meer retentie te zien dan de G2, C2 en zelfs de C1 bij 10 (!) maanden.

[ Voor 4% gewijzigd door FirePuma142 op 22-11-2023 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freshouttheoven
OMD schreef op woensdag 22 november 2023 @ 14:56:
[...]

Geloof me, jij bent de laatste die ik wil verbeteren vandaar dat het ook een serieuze vraag was. Veel van je informatie hecht ik waarde aan namelijk :+

Bedankt voor de informatie!
Als we het dan toch over verbeteren hebben...

De stelling/ info van dmantione is onjuist en waarschijnlijk vergist hij zich of haalt zaken door elkaar.

MLA opzichzelfstaand heeft geen invloed op de levensduur van een OLED paneel, ook wordt het paneel in beginsel niet minder belast door toepassing van MLA.

Een heatsink dat bij de huidige G3 onlosmakelijk samenhangt met de MLA techniek kan in theorie wel voor een langere levensduur zorgen.

MLA is een extra laag dat bestaat uit duizenden mini lensjes, met als enige doel lichtbreking. Hiermee wordt het licht dat uit de individuele OLED pixels komt op een efficiëntere manier verwerkt met als voordelen dat je bredere kijkhoeken krijgt, een hogere (piek)helderheid en een verbeterde uniformiteit.

De WBE panelen (ook wel EX of EVO genoemd) van LG Display maken gebruik van deuterium, door het toepassen van deze technologie wordt de efficiëntie en stabiliteit van de Organic Light Emitting Diodes aanzienlijk verbeterd wat de levensduur weer ten goede komt.

*In theorie kan je door gebruik te maken van MLA een OLED paneel minder belasten, simpelweg door softwarematig de (piek)helderheid te begrenzen op hetzelfde niveau als een WBE paneel zonder MLA. Echter kiest LG ervoor om MLA in te zetten voor een hogere (piek)helderheid en hiermee grotendeels te kunnen concurreren met QD-OLED.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dmantione

dmantione

Moderator Beeld & Geluid
We zetten de televisies op een wit beeld van 300 cd/m².

Bij welke televisie wordt het paneel het zwaarste belast?

Antwoord: Het traditionele paneel, want, het MLA-paneel is dankzij de microlenzen efficiënter en hoeft dus minder fel te branden.

Enkel als je de extra helderheid gaat gebruiken verdwijnt het voordeel (dat is het geval in de test van RTings). In praktijk zal de extra lichtopbrengst slechts in beperkte mate gebruikt worden, niemand wil immers met een zonnebril op het 8-uurjournaal bekijken. En daarom zal televisie met een MLA-paneel een hogere levensduur bereiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freshouttheoven
Er zit een wezenlijk verschil tussen praktijk en theorie.

LG maakt gebruik van een combinatie van software (META Booster) + hardware (microlenzen). De vraag is wat de verhoudingen hierin zijn m.b.t. de verbeterde (piek)helderheid.

Voorbeeld/ vergelijking van 300 cd/m² snijdt geen houdt aangezien een WBE paneel een max. helderheid van rond de 200 cd/m² full window heeft.

De ideale waardes voor SDR liggen rond de 100 - 120 cd/m², laten we dit dan ook aanhouden om het vergelijken eerlijker te maken.

Verschil in verbruik -tussen een G3 en C3 in 55''- is maar 4 kWh per 1000 branduren in SDR, bij 65'' is het verbruik zelfs gelijk. Dit zegt niet alles maar speelt wel een aanzienlijke rol

Wanneer je een gemiddelde user case pakt waarbij er naar SDR + HDR wordt gekeken zal de levensduur in zijn totaal van een C3 minimaal afwijken vergeleken met een G3 waarbij je de heatsink ook nog in acht dient te nemen als meewegende variabel.

Om dus te stellen dat een MLA paneel een (veel) hogere levensuur zal bereiken vergeleken met WBE is veel te kort door de bocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dmantione

dmantione

Moderator Beeld & Geluid
Even een ander voorbeeld uit de retrocomputerhobby: Twee monitoren die je in de jaren '80 kon kiezen voor een Commodore 64 computer, waren de Commodore 1702 en de 1084. De 1084 is was de véél betere monitor: Donkerdere kleur van de buis, dus betere zwartwaarden en de resolutie van de buis was veel hoger, waar de 1702 niet genoeg resolutie heeft voor het S-Video-signaal van de C64 met volle resolutie weer te geven, heeft de 1084 resolutie zat, als ik mijn laptop er met een converter op aansluit, is Tweakers erop lezen prima te doen.

Toch zijn vrijwel alle 1702's na 40 jaar doorgaans in perfecte staat, terwijl de 1084's vaak met versleten beeldbuizen kampen. De reden? Door het fijnmazige schaduwmasker is de buis niet zo efficiënt, om er voldoende licht uit te krijgen zetten mensen de helderheid voluit en dat zorgt dat de buis sneller slijt.

Terug naar de OLED-televisies. Het is absoluut puur een verwachting dat MLA-panelen langer mee zullen gaan, ze zijn pas op de markt, dus we hebben weinig praktijkgegevens om te weten hoe ze er na 10 of 20 jaar aan toe zullen zijn. Wel weet ik dat precies hetzelfde gaat gebeuren als bij de beeldbuismonitoren hierboven: Mensen gaan de helderheid veel verder terugschroeven bij het MLA-paneel. Lagere helderheid verlengt de levensduur, dus de verwachting is ergens op gebaseerd.

Wat betreft de helderheid bij volledig scherm: Je hebt gelijk, maar ik moest wel een helderheid noemen waarbij inbranden een factor was, anders was dat het kritiekpunt geweest.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xxxMaverick
Ook nog eens wat metingen gedaan en een 77” past ook…. Lijkt nu de kant op te gaan van de LG g3 voor 3100 euro exclusief cashback . Redelijke deal denk ik zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxMaverick
Ok ik ga nu een enorm domme vraag stellen. Ik wist dat de tv dun was en strak aan de muur hangt . Bij het bekijken van de filmpjes zie ik pas hoe strak. Issue: ik heb een muur met spachtelputz. Iemand hier ervaring mee , is het echt zo strak dat dit issue is ? 🙈🙈 . Anders moet ik een voet erbij regelen vrees ik
Pagina: 1