Hi
Wat verwacht je van ons?
Ik zoek advies en feedback over mijn samengestelde computerbuild.
Zijn er potentiële problemen te verwachten door de combinatie van deze componenten? Daarnaast wil ik ook weten of de CPU-koeler en GPU wel passen in deze behuizing.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik ben van plan het voornamelijk te gebruiken voor gaming, zoals bij spellen als Cyberpunk 2077 en Anno 1800. Daarnaast wil ik het af en toe inzetten voor videobewerking en voor mijn hobbyprojecten met 3D-software, zoals Blender en Unreal Engine 5.
Voor nu is het een 1080p build, maar uiteindelijk wil ik upgraden naar 1440p
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximaal 1700, minder mag altijd
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee alles is nieuw.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik vermijd ASUS, omdat ik altijd problemen heb gehad met de levensduur en hun vervelende overbodige software
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Energieverbruik vind ik best wel belangrijk.
Ga je overklokken?
Misschien, heeft geen prioriteit maar ik sluit het niet uit
Wat verwacht je van ons?
Ik zoek advies en feedback over mijn samengestelde computerbuild.
Zijn er potentiële problemen te verwachten door de combinatie van deze componenten? Daarnaast wil ik ook weten of de CPU-koeler en GPU wel passen in deze behuizing.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik ben van plan het voornamelijk te gebruiken voor gaming, zoals bij spellen als Cyberpunk 2077 en Anno 1800. Daarnaast wil ik het af en toe inzetten voor videobewerking en voor mijn hobbyprojecten met 3D-software, zoals Blender en Unreal Engine 5.
Voor nu is het een 1080p build, maar uiteindelijk wil ik upgraden naar 1440p
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximaal 1700, minder mag altijd
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee alles is nieuw.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik vermijd ASUS, omdat ik altijd problemen heb gehad met de levensduur en hun vervelende overbodige software
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Energieverbruik vind ik best wel belangrijk.
Ga je overklokken?
Misschien, heeft geen prioriteit maar ik sluit het niet uit
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
---|---|---|---|---|
1 | Processors | AMD Ryzen 7 7800X3D Boxed | € 349,- | € 349,- |
1 | Moederborden | Gigabyte B650 GAMING X AX (rev. 1.0) | € 179,99 | € 179,99 |
1 | Videokaarten | ASUS ProArt GeForce RTX 4070 OC Edition 12GB GDDR6X | € 637,- | € 637,- |
1 | Behuizingen | NZXT H5 Flow Zwart | € 78,95 | € 78,95 |
1 | Processorkoeling | be quiet! Dark Rock Pro 4 | € 84,62 | € 84,62 |
1 | Geheugen intern | G.Skill Trident Z5 Neo RGB F5-6000J3038F16GX2-TZ5NR | € 117,90 | € 117,90 |
1 | Voedingen | Corsair RM850x (2021) Zwart | € 119,90 | € 119,90 |
1 | Solid state drives | Samsung 990 Pro (zonder heatsink) 2TB | € 134,90 | € 134,90 |
Totaal | € 1.702,26 |