Monitor thuiswerk en privé

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roald_
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 03-05 14:28
Ik zoek een? Computermonitor

Wat is je budget? +- 500 euro

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren? Geen sterke voorkeur. Mijn vorige scherm was van Dell en daar was ik best tevreden over.

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.? Primair gebruik is om een laptop op aan te sluiten voor thuis te werken in combinatie met een desktop computer. Die desktop gebruik voor allerlei zaken (maar niets professioneel) en ik zou graag de optie open houden om er op te gamen. Momenteel gebruik ik apart monitor, kvm switch en docking station, dus een combinatie hiervan in één device zou ideaal zijn.

Eigenschappen waar ik naar kijk:
- Minimaal 27"/1440p
- Eventueel hogere Hz voor gaming (niet vereist)
- Aanwezigheid KVM switch is een grote plus, liefst incl. ethernet
- Aanwezigheid power delivery (voor laptop) is grote plus

Zo kwam ik zelf op de Dell U2724DE, een relatief nieuw scherm wat ik nog niet in de pricewatch terug vond.

Hebben jullie andere aanraders of oplossingen waarbij ik weinig inboet en het toch goedkoper kan?

Alle reacties

• thisisjazz
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 04-05 16:28
Kom jouw vraag toevallig tegen nu ik even de nieuwe Dell monitor aan het zoeken was op tweakers maar ik zie dat deze nog niet in de PW staat. Volgens mij als ik jouw wensen lees dan is de U2724DE zeker geschikt. Ik overweeg deze monitor ook :)