Lekker zijn is een gave :)
stuur Chello een mailtje....
http://members.ams.chello.nl/hholsche/
dit is hem die niks meer doet.
Ben al op de chello website geweest maar kopn niks vinden.
dit is hem die niks meer doet.
Ben al op de chello website geweest maar kopn niks vinden.
Soms hebben ze gewoon strong. Mijn website ligt er ook wel es uit...
Volgens mij is er weer storing, ik kan mijn pc ook alweer de hele dag niet meer bereiken via remote
Verwijderd
Had pas iemand hier die z'n homepage hier niet kon zien (Chello r'dam) en iemand anders weer wel.. gewoon 404 hier, net als de jouwe..
Chello is behoorlijk aan het klooien, webmail doet het nauwelijks, en zo zijn er nog wat meer dingen
Live Life to the Max | Kom op konijntje doe maar huppele wiebele
Ja maar nu kan ook niemand naar hellendoorn
Verwijderd
tja sowOp donderdag 06 september 2001 16:57 schreef lordspacie het volgende:
Ja maar nu kan ook niemand naar hellendoorn
btw chello lag er net ook weer ff uit
Volgens mij geen last van gehad.Op donderdag 06 september 2001 17:08 schreef mafiasven het volgende:
[..]
tja sow
btw chello lag er net ook weer ff uitlaatste dagen lekker bezig overal ach ja komt allemaal wel weer goed
Bij mij ligt mijn 2 accounts ook al plat van chello.
En die van een vriend van mij ook.
Ik heb chello al een mail gestuurd
(gaat weer lekker)
sinds gisteren al
En die van een vriend van mij ook.
Ik heb chello al een mail gestuurd
(gaat weer lekker)
sinds gisteren al
Chello is inderdaad niet zo aardig de laatste week 
Wordt weer tijd voor een Radar / Consumenten actie denk ik
Wordt weer tijd voor een Radar / Consumenten actie denk ik
Sommige dingen moet je geloven om ze te kunnen zien. http://www.becreative.nu/
Verwijderd
Dat klopt, op dit moment werkt members.ams.chello.nl niet (en members.rott.chello.nl ook niet)Op donderdag 06 september 2001 15:01 schreef lordspacie het volgende:
Ik heb mijn website geupload bij chello en hij heeft het altijd gedaan tot eergisteren. Sinds dien doet ie het niet meer heeft iemand en idee. Of de webserver van chello soms problemen heeft?
Btw mocht dit in een ander forum horen verplaats hem dan ff.
Storing is al 2 dagen... chello weet weer van niets!
Ik gelukkig één van de weinigen die denkt dat je alles maar beter zelf kan beheren 
Bij mij ligt nooit de firewall eruit, nooit de mailserver (smtp). Scheelt je een hoop gezoek als het opeens allemaal niet meer werkt.
Bij mij ligt nooit de firewall eruit, nooit de mailserver (smtp). Scheelt je een hoop gezoek als het opeens allemaal niet meer werkt.
BeSmart! Everything goes well | photographs by Canon EOS 5D - Canon L 24-70 USM - Canon 70-300 USM IS
Ja nie iedereen heeft geld genoeg voor een webserver en mailserver.Op donderdag 06 september 2001 23:48 schreef besmart het volgende:
Ik gelukkig één van de weinigen die denkt dat je alles maar beter zelf kan beheren
Heb je toch weinig aan als je hele verbinding weg is...Op donderdag 06 september 2001 23:48 schreef besmart het volgende:
Pagina: 1