Scientia Potentia Est
Xbox-Live GamerTag: H3llStorm666
19x Q.Cell G5 325wp op APsystems QS1
Vraag
Alle reacties
Leuk!
Zelf sinds paar maanden ook volledig geupgrade met de Klipsch rp serie. (Zie post je eigen cinema topic)
Zelf heb ik nu 4 stuks van de r-40sa hangen. 2 stuks voor 400 euro.
dit is geen inbouw, maar snap dat de klipsch te duur zijn.
Uit jou lijstje zou ik voor polk gaan. (neef heeft ook polk en klinkt goed, helaas niet de speaker die jij noemt.)
Weet wel, het is echt "bij geluid" hier hoeven dus echt niet perse dure speakers te hangen.
Let wel, dat je plaatsing goed is. dat is wel van zeer belang, zoals het aantal graden en placement.
Staat genoeg over op internet.
Zelf sinds paar maanden ook volledig geupgrade met de Klipsch rp serie. (Zie post je eigen cinema topic)
Zelf heb ik nu 4 stuks van de r-40sa hangen. 2 stuks voor 400 euro.
dit is geen inbouw, maar snap dat de klipsch te duur zijn.
Uit jou lijstje zou ik voor polk gaan. (neef heeft ook polk en klinkt goed, helaas niet de speaker die jij noemt.)
Weet wel, het is echt "bij geluid" hier hoeven dus echt niet perse dure speakers te hangen.
Let wel, dat je plaatsing goed is. dat is wel van zeer belang, zoals het aantal graden en placement.
Staat genoeg over op internet.
[ Voor 13% gewijzigd door Eskimoo op 22-11-2023 14:01 ]
Na nog een hoop zoeken de knoop doorgehakt voor een 4tal Herdio HCS818.
Volgende week de Dolby layout er maar is bij pakken en wat testen om de ideale plek te bepalen.
Volgende week de Dolby layout er maar is bij pakken en wat testen om de ideale plek te bepalen.
Scientia Potentia Est
Xbox-Live GamerTag: H3llStorm666
19x Q.Cell G5 325wp op APsystems QS1