Euhhm.. was daar precies de bedoeling van? Zoveel verschil met het gewone nieuws zie'k er niet in eignelijk.
Iemand meer info?
Iemand meer info?
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!
Virussen? Scan ze hier!
Verwijderd
Verwijderd
Defunctus Deo Juvente
Professioneel Hyves-weigeraar
De vraag of je een nieuwsoprisping met de huidige parameters moet modden wordt hierzo wel duidelijker.Op donderdag 06 september 2001 16:18 schreef WouterTinus het volgende:
Kort nieuws is ook niet helemaal de juiste benaming, het is meer voor exotische of minder belangrijke onderwerpen, waar geen complete nieuwsposts over te schrijven is. Denk aan; hacks, 'grote' games, minder interessante persberichten, moederbord review #203045 etc. Van mij mogen ze ook een heel stuk korter, maar zoals Mark zegt, we moeten nog wennen. De meeste aandacht moet overigens op het normale nieuws gericht blijven.
Over de plaatsing op de frontpage wordt nog gepraat intern, dus het kan zijn dat die nog aangepast wordt.
Femme heeft ons min of meer verrast met de introductie (niet met de feature zelf, die zat er al tijden aan te komen). Wij weten ook pas een paar uur hoe het eruit ziet en er wordt nog veel over gepraat intern. Het zou nog kunnen veranderen dusOp donderdag 06 september 2001 16:34 schreef BOOTZ het volgende:
ik vind dat het er alleen maar onoverzichtelijker op wordt zo.
k we wachten geduldig af wat er komen gaat...Op donderdag 06 september 2001 16:38 schreef WouterTinus het volgende:
[..]
Femme heeft ons min of meer verrast met de introductie (niet met de feature zelf, die zat er al tijden aan te komen). Wij weten ook pas een paar uur hoe het eruit ziet en er wordt nog veel over gepraat intern. Het zou nog kunnen veranderen dus
Some people manage by the book, even though they don't know who wrote the book or even what book.
Dat is eigenlijk weer net te weinig vinden wij, we moeten er nog wel iets van een twist aan kunnen geven, anders kunnen we net zo goed een nieuwspagina.nl beginnen, zoals startpagina als is, of NedIct.com ofzo...Op donderdag 06 september 2001 17:42 schreef steije het volgende:
Een oneliner lijkt me eigenlijk fijner:
"Hot Orange vraagt uitstel van betaling aan * Microsoft bla bla bla * Macropolis stopt"
Bericht hierboven
Hmm wat dan wel leuk zou zijn is dat je ergens bovenaan de pagina de titels van die shorts laat scrollen en als je er dan op klikt bij zo'n short terecht komtOp donderdag 06 september 2001 17:44 schreef Floris Diemel het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk weer net te weinig vinden wij, we moeten er nog wel iets van een twist aan kunnen geven, anders kunnen we net zo goed een nieuwspagina.nl beginnen, zoals startpagina als is, of NedIct.com ofzo...
Some people manage by the book, even though they don't know who wrote the book or even what book.
Hoop ik maar, ziet er zo niet uit.Op donderdag 06 september 2001 16:18 schreef WouterTinus het volgende:
Over de plaatsing op de frontpage wordt nog gepraat intern, dus het kan zijn dat die nog aangepast wordt.
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!
Je draaft minder door dan je soms wel eens doet.Op donderdag 06 september 2001 16:24 schreef ecteinascidin het volgende:
Indien het daarwerkelijk een nieuwsflits is, dan is het moderatie-domein van [-1,+2] of desnoods [-1,+3] wel voldoende, een +4 scoren voor een nieuwsscheet vind ik toch een vorm van Karmawhoring.
* korenwolf -draaft-door-modus
Indien er nog steeds een +4 vergeven zou moeten worden voor nieuwsscheten, laat dat een exclusief PM-iets zijn.
Never stop seeking what seems unobtainable...
Verwijderd
Was getekend, enz. | specs
Ik zou zeggen, maak er een poll over, voor wie het allemaal goed en slecht vindt, maar zo te zien vindt iedereen het hier al geen goed idee (inclusief me).Op vrijdag 07 september 2001 11:50 schreef Kaap het volgende:
hmm nu staat het korte nieuws zelfs onder het nieuws van gisteren. ben 3 keer vergeten het te bekijken.
slechte zet IMO
The cyclographing developer
http://www.tweakers.net/nieuws/dag/0/all (alles)Nu moet ik dus echter voor iedere short een aparte pagina gaan openen En ja ik ben lui, maar daar gaat het nu
even niet om
Dat moest wel na de reacties van gisteren. Kort nieuws != normaal nieuws. Negeer het desnoods als je het niks vind. Het is extra nieuws dat er twee dagen geleden niet zou zijn geweest.hmm nu staat het korte nieuws zelfs onder het nieuws van gisteren. ben 3 keer vergeten het te bekijken
Verwijderd
Dat is iets waar we goed op gaan letten jaOp vrijdag 07 september 2001 12:42 schreef Trashbash het volgende:
Ik vind het prima zo, dat korte nieuws
Ook de layout zoals ie nu is, is prima IMHO. Alleen moeten jullie wel oppassen dat er meer kort nieuws komt dan normaal nieuws, omdat het zoveel makkelijker is een kort nieuws posting te maken.
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Mijn held
Was getekend, enz. | specs
Verwijderd
Daar word ik veels te moe van, als ik dat iedere keer moet typen...Op vrijdag 07 september 2001 13:20 schreef Kris2904 het volgende:
[..]
Mijn held
20:55 Intel klaagt VIA aan vanwege P4-chipsets (40)Op vrijdag 07 september 2001 12:32 schreef Femme het volgende:
...We komen dan weer in de oude situatie terecht waarbij het niet mogelijk is om even snel tussen door een iets minder belangrijk nieuwtje te plaatsen.
de betaler vervuilt
Precies. Zo kan er toch kort nieuws geplaatst worden, terwijl het lekker overzichtelijk blijft en je in 1 keer door alle berichten heen kan bladeren.Op zaterdag 08 september 2001 01:35 schreef GA!S het volgende:
18:19 Socket A cooler roundup bij AnandTech (26)
18:01 [short] Sony Japan komt met 20x portable CD-RW (
17:14 Microsoft HomeStation informatie (34)
Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq