Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrick22221
  • Registratie: Februari 2022
  • Niet online
Mijn vraag
...
Is er een optie om nummers selectief door te schakelen naar mijn prive nummer?

Relevante software en hardware die ik gebruik
Android (werk) Prive iphone/awatch

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb

Ik heb met regelmaat geen telefoon bij mij omdat ik veelal mechanisch (sleutel) werk doe.
(Zijn overegens altijd wel collega's in de buurt hoor vanwege veiligheid)
Meer om de telefoon netjes te houden, ik mis wel eens wat belletjes dan (werk gerelateerd) heb geen hoge functie btw.
Ik heb prive heb ik een iphone en awatch.
Ik wil eigenlijk selectief nummers doorschakelen naar mn Awatch die wel ALTIJD om mijn pols zit.

Wat ik nu heb gedaan is het volgende: bij geen gehoor doorschakelen, op mijn prive telefoon heb ik standaard alle onbekende nummer blokkeren aan staan. Ik heb dus mijn belangrijkste collegas in mijn prive telefoon gezet.
Hun zouden nu dus wel door moeten komen.

ALLEEN! Ik ga dus wel veel rode nummers krijgen natuurlijk van andere die wel worden doorgeschakeld maar waarvan mn iphone/awatch zegt, jullie staan niet in de lijst dus we laten hem niet over gaan.

Weten jullie een betere manier of moet mijn mentaliteit veranderen ? 😅😂

[ Voor 3% gewijzigd door Patrick22221 op 21-11-2023 18:35 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 28-06 13:24
Op Android telefoons kun je alternatieve dialers installeren die geavanceerde functies ondersteunen, misschien dat je die ook in de Apple Store kunt vinden?

Buiten dat, heeft de werkgever geen centrale receptie of iets dergelijks die telefoon kan aannemen en doorschakelen waar nodig?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Accretion
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 07:31

Accretion

⭐⭐⭐⭐⭐ (5/5)

Je kunt 'Niet Storen' aanzetten en kiezen voor 'bekende nummers' of 'alleen favoriet', dan gaat de telefoon als nog over bij deze nummers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garret1410
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 28-06 17:10
Ik heb even geen iphone bij de hand maar via mijn Samsung S23 kan ik nummers in favorieten zetten en die alleen laten doorgaan bij niet storen zoals hierboven vermeld door @Accretion