Slimme deurbellen en camera's - Eufy?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Ik zie door de bomen het bos niet meer als ik zoek op slimme deurbellen en camera's van Eufy en ik ben er ook nog niet helemaal uit of het uberhaupt iets van Eufy moet worden. Ik vind het wel fijn dat ze daar geen abonnementsstructuur hebben zoals bij bijvoorbeeld Ring en het assortiment is echt heel uitgebreid.

Ik ben op zoek naar twee deurbellen en één of twee camera's, die het liefst bedraad worden aangesloten voor de stroomvoorziening. Daar raak ik al een beetje verward in de zoektocht bij Eufy, want sommige deurbellen met batterij kun je toch weer bedraad aansluiten? En heel veel camera's werken alleen met accu's?

Naast deurbellen en camera's is zo'n 'homebase' wel handig en een extra 'bel' ook, voor zo ver de productlijst.

Deurbellen:
De Eufy Doorbell 2K lijkt me prima voor de doeleinden, eventueel de Doorbell Dual Pro.
Zijn van die eerstgenoemde 2K-variant nou weer twee versies te koop, een bedrade en een draadloze?

Camera's:
4K-resolutie en stroomvoorziening via een zonnepaneeltje zijn niet nodig. Zodoende kom ik op een hele rij van type camera's die zo in theorie prima lijken. Het gaat dan om de 2C Pro, E330, 2 Pro of toch Eufycam 3.

Homebase:
Homebase 2 vs Homebase 3... Geen idee of 16GB opslag genoeg is, maar uitbreiding van de Homebase 3, geen idee wat dat moet kosten en of dat handig is. Die AI-mogelijkheden van de Homebase 3, twijfel twijfel.

Chime:
Denk dat een Homebase en één chime voor het begin wel prima is, kan altijd nog uitgebreid worden.

Vragen:
- Kan de Eufy 2K doorbell altijd op stroom worden aangesloten of moet je een specifieke variant hebben?

- Zo'n Homebase kan dus geluidssignalen doorgeven van de twee deurbellen en één of twee camera's?
En datzelfde geldt voor zo'n 'bel' die dan in de keuken / bovenverdieping hangt of waar dan ook?

- Klopt het dat van genoemde camera's alleen de E330 bedraad kan worden aangesloten, is dat handig?
Zo kunnen beelden 24/7 worden opgenomen en niet alleen na detectie lees ik, en je hebt altijd power...
Als dat laatste klopt dan zijn de mogelijkheden opeens een stuk beperkter namelijk :)

- Moet ik nog verder kijken naar een compleet andere partij en zo ja welke dan wat jullie betreft?

Zo denk ik bijvoorbeeld aan:
EufyCam 2C Pro 2-pack + Homebase 2 + 2x S220 Video Doorbell (+ Chime) = 390 euro
of
EufyCam E330 2-pack + Homebase 3 + 2x S220 Video Doorbell (+ Chime) = 500 euro

Ga ik daar blij van worden? Zijn er goede redenen om te kijken naar andere Eufy-apparatuur en wat dan?

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Iemand die misschien nog zn licht wil laten schijnen op bovenstaande?

[ Voor 70% gewijzigd door CLB op 22-11-2023 18:37 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tsjaar
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 24-03 18:59
Ik heb soortgelijke vragen. Heb je inmiddels een keuze gemaakt en zelf antwoorden gevonden? Ik ben benieuwd.