Lego 2K Drive basic of Awesome aanschaf en waarom is die nie

Pagina: 1
Acties:
  • 567 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 80sdude
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 01-07 11:01
Hallo lezer, net een Switch besteld. Daar hoort ook een game voor de kleine bij van de Sint straks.
Ik zie Lego 2K Drive op laagste prijs staan bij een winkel.

Nu heb ik ff de game via YT en internet online onderzocht en het ziet er leuk uit. Mjn vraag is ben ik beter uit de Basic te skippen en direct de Awesome aan te schaffen ivm wat je ontvangt of vallen die andere extras ook online te halen, etc.

Het ziet er voor mij leuker uit dan Mariokart Deluxe maar ik heb ook wel wat met die legogames. Zijn de Mario kart games interessanter doordat meer kinderen tegelijk kunnen spelen?

Als iemand mij meer info kan verschaffen dan ben ik daar goed mee geholpen. BVD

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slappyjoez
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 12-09 15:49
Hoe oud is de kleine man/vrouw?

[ Voor 92% gewijzigd door Slappyjoez op 21-11-2023 13:50 ]

15x Astronergy 325Wp Full Black || SMA Sunny Boy 4.0 1-fase || Zuid 40°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 80sdude
Die is 9maar denkt dat hij soms 12 is aan de grote mond . Hij heeft de roe nooit gerproefd 🤣

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HappyPinguin
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 13-09 14:39
Ik heb Lego 2K Drive zelf nooit gespeeld, maar als ik in de Nintendo shop kijk bevat de Awesome-editie de volgende extra's:
- 3 dagen early access
- Racerpakket water en aarde
- Jaar 1 racepas: bevat seizoenen 1, 2, 3 en 4 DLC pakketten, pizzavoertuig en 550 munten
- Een minifiguur, voertuig en spoiler met propeller.

Op dit moment is het Awesome-pakket (€49,99) goedkoper dan de "gewone" versie (€59,99), dus als je inderdaad het spel wilt kopen zou ik voor het Awesome-pakket gaan. Er is een demo beschikbaar die je via de Nintendo E-shop kunt downloaden.

Ik heb zelf enorm veel plezier beleefd aan Mario Kart Deluxe. Lego 2K Drive kun je met twee personen lokaal spelen, met zes mensen online. Mario Kart kan tot vier personen lokaal, met twaalf mensen online.

Let wel op, zodra je online wilt spelen moet je óók een Nintendo Online abonnement afgesloten hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22:30

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Ik weet niet of je uit het bestaande LEGO 2K Drive topic misschien nog wat juiste informatie kan halen of dat daar misschien mensen te vinden zijn die het spel spelen?

Ik heb zelf alleen het gratis weekend gespeeld en vond het een vermakelijk spel die niet te vergelijken is met Mario Kart 8 omdat deze op een totaal ander niveau zit (hoger) dan Lego 2K Drive, maar ik wil Lego 2K Drive zeker nog wel een keer aanschaffen op de Xbox Series X wanneer hij rond de €15 euro is.

Ik hoop dat je wat aan mijn bericht hebt d:)b

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 80sdude
Lego 2K drive is aangeschaft. Voor de NS kon ik alleen een gamecode versie vinden, helaas. De prijs was echter 40 euro. Leek mij een goede deal voor een Awesome edition, dus voldoende speel plezier straks.

ps. Gelukkig niet van de Sint maar gewoon als vroegtijdig Kerstkado gegeven

[ Voor 16% gewijzigd door 80sdude op 27-11-2023 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22:30

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

80sdude schreef op maandag 27 november 2023 @ 13:14:
Lego 2K drive is aangeschaft. Voor de NS kon ik alleen een gamecode versie vinden, helaas. De prijs was echter 40 euro. Leek mij een goede deal voor een Awesome edition, dus voldoende speel plezier straks.

ps. Gelukkig niet van de Sint maar gewoon als vroegtijdig Kerstkado gegeven
Fijn om te horen dat je eruit bent gekomen d:)b
Heel veel speelplezier! :)

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13-09 10:16
@80sdude Fijn om te lezen dat je bent geholpen :) Ik zet er wel alsnog een slotje op, we verwachten op Tweakers dat je wel een beetje eigen moeite doet voor je een topic opent met een vraag, en deze info is eenvoudig met wat zoekwerk te vinden.

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.