Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
65 inch tv.
Wat is je budget?
ergens rond de 2500, hopend op een best deal for black friday
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
De gebruikelijke zenders en Netflix, maar het meest kijk ik F1 via F1pro. De beelden moeten dus ook bij hoge snelheden vloeiend in elkaar overlopen
Wat heb je zelf al gevonden?
ik heb altijd met veel plezier naar mijn Sony Bravia gekeken, echter de software was niet up te graden, zodat ik altijd via Chromcast F1 keek, niet ideaal. Ik ben niet echt merk gebonden
Welke vragen heb je hier nog over?
Ik heb minimaal 4 HDmi aansluitingen nodig. Het geluid gaat via mijn Sonos playbase en Surround systeem.
Belangrijkste voor mij is de vloeiende beelden bij het kkijken van F1
Ik zoek een?
65 inch tv.
Wat is je budget?
ergens rond de 2500, hopend op een best deal for black friday
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
De gebruikelijke zenders en Netflix, maar het meest kijk ik F1 via F1pro. De beelden moeten dus ook bij hoge snelheden vloeiend in elkaar overlopen
Wat heb je zelf al gevonden?
ik heb altijd met veel plezier naar mijn Sony Bravia gekeken, echter de software was niet up te graden, zodat ik altijd via Chromcast F1 keek, niet ideaal. Ik ben niet echt merk gebonden
Welke vragen heb je hier nog over?
Ik heb minimaal 4 HDmi aansluitingen nodig. Het geluid gaat via mijn Sonos playbase en Surround systeem.
Belangrijkste voor mij is de vloeiende beelden bij het kkijken van F1