Het viel me op dat sommige items foutief het label "laagste prijs in 6 maanden" krijgen in de price watch of toch in elk geval in de price watch van black friday.
Een artikel die inderdaad de laagste prijs in 6 maanden had maar daarna terug iets in prijs gestegen is blijft die vermelding behouden.
graag neem ik als voorbeeld:
amd ryzen 7800x3d
Het artikel kostte oorspronkelijk 399 euro, ging tijden de BF week naar 319 euro maar kost intussen terug 353. Toch staat de vermelding "laagste prijs in 6 maanden" er nog steeds bij.
Ik ga ervan uit dat dit niet de bedoeling was dus wou dit even melden.
Edit: deze fout is enkel in de black friday lijst te zien. In de gewone pricewatch lijkt zich dit niet voor te doen
Een artikel die inderdaad de laagste prijs in 6 maanden had maar daarna terug iets in prijs gestegen is blijft die vermelding behouden.
graag neem ik als voorbeeld:
amd ryzen 7800x3d
Het artikel kostte oorspronkelijk 399 euro, ging tijden de BF week naar 319 euro maar kost intussen terug 353. Toch staat de vermelding "laagste prijs in 6 maanden" er nog steeds bij.
Ik ga ervan uit dat dit niet de bedoeling was dus wou dit even melden.
Edit: deze fout is enkel in de black friday lijst te zien. In de gewone pricewatch lijkt zich dit niet voor te doen
[ Voor 7% gewijzigd door aliasfrodo op 21-11-2023 10:48 ]
:strip_exif()/f/image/gQYqDirWH1in9ffeopSMsePi.jpg?f=fotoalbum_large)