fout ivm laagste prijs in 6 maanden

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aliasfrodo
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 17-10 15:39
Het viel me op dat sommige items foutief het label "laagste prijs in 6 maanden" krijgen in de price watch of toch in elk geval in de price watch van black friday.

Een artikel die inderdaad de laagste prijs in 6 maanden had maar daarna terug iets in prijs gestegen is blijft die vermelding behouden.
graag neem ik als voorbeeld:
amd ryzen 7800x3d

Het artikel kostte oorspronkelijk 399 euro, ging tijden de BF week naar 319 euro maar kost intussen terug 353. Toch staat de vermelding "laagste prijs in 6 maanden" er nog steeds bij.

Ik ga ervan uit dat dit niet de bedoeling was dus wou dit even melden.

Edit: deze fout is enkel in de black friday lijst te zien. In de gewone pricewatch lijkt zich dit niet voor te doen

[ Voor 7% gewijzigd door aliasfrodo op 21-11-2023 10:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slappyjoez
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 20:00
De prijs van € 319,- is in de historie niet terug te zien. Dus volgens de prijshistorie klopt het dan toch?

15x Astronergy 325Wp Full Black || SMA Sunny Boy 4.0 1-fase || Zuid 40°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aliasfrodo
Ik zie die prijs in de historie wel terug hoor, maar zoals in mijn aanpassing van de eerste post vermeld, doet de fout zich idd enkel voor in de price watch van Black Friday

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 17-10 10:00
aliasfrodo schreef op dinsdag 21 november 2023 @ 10:48:
Ik zie die prijs in de historie wel terug hoor, maar zoals in mijn aanpassing van de eerste post vermeld, doet de fout zich idd enkel voor in de price watch van Black Friday
Ik begrijp niet precies wat je hiermee bedoelt, waar in de prijshistorie van uitvoering: AMD Ryzen 7 7800X3D Boxed zie je een prijs van €319?

Met "black friday lijst" bedoel je denk ik review: De beste deals voor Black Friday 2023 - De grootste prijsdalers? De prijsdalingen die je daar ziet zijn afkomstig uit de Pricewatch, maar dan met een referentieperiode van 21 dagen. Toen kostte het product €399, en nu €349. En het is de laagste prijs sinds 6 maanden. Wat klopt er volgens jou dan niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stin00
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
Hij was voor korte tijd op 17 november 319 euro bij Amazon Belgie en Alternate Belgie meen ik. Volgens mij staan ze niet in de pricewatch, dus wordt deze prijs ook niet in de historie getoond. Lijkt me geen fout maar working as intended..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aliasfrodo
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KBtjIfLQnuc-zs9wfhGk7AgWsBE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/gQYqDirWH1in9ffeopSMsePi.jpg?f=fotoalbum_large

Dit is de pricewatch van de processor. Hij was idd voor korte tijd (enkele dagen) voor 319 euro beschikbaar bij amazon en alternate. In de afbeelding hierboven is dit toch duidelijk zichtbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stin00
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
Zal dus alleen voor Belgen gelden, in mijn 'Nederlandse' pricewatch is dit niet zichtbaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 17-10 10:00
aliasfrodo schreef op dinsdag 21 november 2023 @ 11:55:
[Afbeelding]

Dit is de pricewatch van de processor. Hij was idd voor korte tijd (enkele dagen) voor 319 euro beschikbaar bij amazon en alternate. In de afbeelding hierboven is dit toch duidelijk zichtbaar.
Ah, je kijkt naar Belgische prijzen, dat verklaart de verwarring ;) Ik durf niet met 100% zekerheid te zeggen waarom dit product in het prijsdalingenoverzicht met "laagste prijs sinds 6 maanden" wordt aangeduid. Hopelijk kan een collega van development dat wel, dus ik verplaats je topic naar Stoute bugs :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aliasfrodo
Ik had er geen idee van dat er een afzonderlijke pricewatch was voor belgische bezoekers. Dan heb ik toch weer wat bijgeleerd.
Pagina: 1