Webdev: 2 plaatjes naast elkaar tonen, optioneel vergroten

Pagina: 1
Acties:
  • 426 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrmrmr
  • Registratie: April 2007
  • Niet online
Ik ben op zoek naar een html/css/js-template / WP-plugin / PHP programma die sets van 2 afzonderlijke plaatjes direct naast elkaar toont met een (evt. gezamelijk) onderschrift, met de mogelijkheid om te vergroten. Met pijltjes links en rechts voor navigatie. De plaatjes hebben een groot canvas (tot 2500 x 2500 pixels) en moeten dus standaard kleiner worden weergegeven en worden vergroot als de gebruiker het muiswieltje gebruikt.

Verdere wens is een strakke weergave (geen tierelantijntjes). Client is een desktopbrowser. Smartphone compatibiliteit is meegenomen maar niet noodzakelijk.

Onder Windows 11 is er Microsoft Photos dat zoiets lokaal biedt, maar die laat het per plaatje zien. ('filmstrip' onderaan zit wel in de weg, staat standaard aan)

Het is niet de bedoeling de twee plaatjes samen te voegen omdat ze kunnen worden verplaatst.

Systeem is een zelf beheerde VPS met Apache webserver met PHP8 op Linux. Simpele HTML editen is geen probleem, ben geen webdeveloper. Ik probeer het wiel niet opnieuw uit te vinden. Een oplossing die ook lokaal werkt zou mooi zijn.

Dit is echt een ervaringsvraag, er zijn heel veel plugins en dergelijke, maar uitzoeken of ze voldoen is een probleem. Ik heb voorbeelden gevonden die een deel van de functionaliteit bieden (bijvoorbeeld plaatje vergroten met css), maar ik ben nog niets tegengekomen dat het geheel biedt.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Sorry, maar in de Devschuur hebben we 't over zélf programmeren. Waar vind ik...? topics zijn dan ook niet de bedoeling, evenals scriptrequests.

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.