Mijn vraag
ik ben op zoek naar een alternatief voor anydesk.
Na de komst van versie 8.0 is de verbinidng niet meer stabiel. Bovendien wordt het gratis gebruik bijna onmogelijk gemaakt.
Ik wil dit gebruiken voor prive doeleindes (op afstand inloggen op de pc van mijn ouders, zodat ik hen kan helpen met de dagelijkse computer moeilijkheden. Het liefst vanaf mijn pc en mijn laptop
...
Relevante software en hardware die ik gebruik
Ooit gebruikte ik teamviewer, maar dat mocht niet meer toen ik vanuit het buitenland inlogde op de nederlandse pc. Zij vonden toen dat dit zakelijk was.
Tot nu was anydesk een prima alternatief totdat update 8.0 kwam.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Op internet kom ik vooral meeting programma's tegen zoals google meet.
Het liefst zou ik iets open source hebben, zodat je mee kunt denken in de ontwikkeling en vooral omdat dit vaak gratis of goedkoper is dan de grote software pakketten.
Wie weet er een goed alternatief voor de anydesk/teamviewer
ik ben op zoek naar een alternatief voor anydesk.
Na de komst van versie 8.0 is de verbinidng niet meer stabiel. Bovendien wordt het gratis gebruik bijna onmogelijk gemaakt.
Ik wil dit gebruiken voor prive doeleindes (op afstand inloggen op de pc van mijn ouders, zodat ik hen kan helpen met de dagelijkse computer moeilijkheden. Het liefst vanaf mijn pc en mijn laptop
...
Relevante software en hardware die ik gebruik
Ooit gebruikte ik teamviewer, maar dat mocht niet meer toen ik vanuit het buitenland inlogde op de nederlandse pc. Zij vonden toen dat dit zakelijk was.
Tot nu was anydesk een prima alternatief totdat update 8.0 kwam.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Op internet kom ik vooral meeting programma's tegen zoals google meet.
Het liefst zou ik iets open source hebben, zodat je mee kunt denken in de ontwikkeling en vooral omdat dit vaak gratis of goedkoper is dan de grote software pakketten.
Wie weet er een goed alternatief voor de anydesk/teamviewer