Binnenkort wordt gestart met de ruwbouw van mijn nieuwe bedrijfspand, het kantoorgedeelte, verlichting, elektra etc ga ik zelf regelen. Buiten de bedrijfshal komen er 3 ruimtes, kantoor, keuken/spreekkamer en magazijn. Aangezien er geen gasaansluiting komt wil ik gaan verwarmen in het kantoorgedeelte en keuken dmv airco met splitunit. In het kantoorgedeelte wil ik ook elektrische vloerverwarming (waarschijnlijk Magnum losse kabel) aanleggen. Deze elektrische vloerverwarming wordt in de beton mee ingestort en dient hoofdzakelijk als bijverwarming om swinters de kou te breken, misschien ga ik deze wel helemaal niet gebruiken maar als ik de kabel er nu niet inleg gaat het nooit meer gebeuren.
Het kantoorgedeelte is 25 vierkante meter en ik wil hart op hart de kabel op 15 cm leggen, in totaal zou dit een vermogen zijn van 2900 Watt.
Mijn grote vraag is hoe zon'n regeling werkt, is het aan/uit of gaat zo'n vloerverwarming minder vermogen opnemen als de ingestelde temperatuur bijna bereikt wordt? Voor mij is dat heel interessant om te weten omdat dit alleen een bijverwarming is, indien het aan/uit is krijg ik iedere keer pieken van 2900 Watt en kan ik misschien beter 1500 Watt totaal vermogen leggen en doet hij er maar wat langer over om de ingestelde temperatuur te bereiken.
Iemand die weet hoe zo'n regeling werkt? Ik kan er totaal niets over vinden, of ik zoek verkeerd.
Het kantoorgedeelte is 25 vierkante meter en ik wil hart op hart de kabel op 15 cm leggen, in totaal zou dit een vermogen zijn van 2900 Watt.
Mijn grote vraag is hoe zon'n regeling werkt, is het aan/uit of gaat zo'n vloerverwarming minder vermogen opnemen als de ingestelde temperatuur bijna bereikt wordt? Voor mij is dat heel interessant om te weten omdat dit alleen een bijverwarming is, indien het aan/uit is krijg ik iedere keer pieken van 2900 Watt en kan ik misschien beter 1500 Watt totaal vermogen leggen en doet hij er maar wat langer over om de ingestelde temperatuur te bereiken.
Iemand die weet hoe zo'n regeling werkt? Ik kan er totaal niets over vinden, of ik zoek verkeerd.
Woonboerderij, Atag I36CZ, Quatt Duo, Tado V3+, Home Assistant, Petrolhead (Dodge WC63 en Ural M72 sidecar),