Ik ben op zoek naar een 4G-router. Ik heb al ervaring met de Teltonika routers waarin ik gemakkelijk een 4G sim kaart kan steken en de rest met de wizard eenvoudig in dienst kan stellen.
Nadeel van deze Teltonika routers => vaste voeding nodig, maar niet overal heb ik een stopcontact in de buurt waarmee ik mijn Teltonika kan voeden.
Ik ben dus op zoek naar een 4G-router die werkt op batterijen, maar de moeilijkheid van dit alles is. De router moet beschikken over een ethernet poort, zodanig dat ik kan koppelen en toestellen die niet over WiFi beschikken.
Budget? Minder dan 200 euro. Ik ben wel eventjes op zoek, maar vind niet terug een match met hetgene ik nodig heb.
Voorbeelden die ik al reeds heb gevonden:
- Netgear MR1100 (prijs: €307)
- Netgear MR5200 (prijs: €687)
Dit zijn prachtige voorbeelden, maar jammer genoeg te duur.
Waarvoor ik dit wil gebruiken: data door pushen naar de cloud waar geen vaste internetverbinding mogelijk
voor slimme energiemeting te gaan gebruiken.
Nadeel van deze Teltonika routers => vaste voeding nodig, maar niet overal heb ik een stopcontact in de buurt waarmee ik mijn Teltonika kan voeden.
Ik ben dus op zoek naar een 4G-router die werkt op batterijen, maar de moeilijkheid van dit alles is. De router moet beschikken over een ethernet poort, zodanig dat ik kan koppelen en toestellen die niet over WiFi beschikken.
Budget? Minder dan 200 euro. Ik ben wel eventjes op zoek, maar vind niet terug een match met hetgene ik nodig heb.
Voorbeelden die ik al reeds heb gevonden:
- Netgear MR1100 (prijs: €307)
- Netgear MR5200 (prijs: €687)
Dit zijn prachtige voorbeelden, maar jammer genoeg te duur.
Waarvoor ik dit wil gebruiken: data door pushen naar de cloud waar geen vaste internetverbinding mogelijk
voor slimme energiemeting te gaan gebruiken.