Hallo,
Begin 2015 heb ik mijn huidige PC aangeschaft(budget 900 euro) en deze heeft tot op heden geweldig gewerkt, maar begint nu toch wel vaker een bottleneck te worden in het game plezier. Dus mooi sinterklaas kadootje voor dit jaar, een nieuwe PC. Bij mijn vorige PC ben ik door jullie goed geholpen, dus nogmaals/alvast bedankt.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
De standaard office/web en af en toe foto's kijken bewerken, maar hierin geen speciale behoefte. Verder speel ik vaak spellen zoals EU4, Vic 3, Oxygen not Included, RDR2, Cities. Dus combi van Videokaart en goed CPU is wel gewenst. Heb nu 2 1080p schermen, verwacht deze niet heel snel te vervangen dus geen speciale behoefte voor 4K gamen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Budget zo rond de 1100 euro, maar indien hier de juiste argumenten gegeven kunnen worden kan dit meer of minder worden.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Alle randzaken zijn aanwezig
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zie lijst
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeuren, vorige computer is een combi Intel/AMD, werkt beide prima
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Zoals bij het begin aangegeven, graag de betere alternatieven laten zien die ik gemist heb of die interresant kunnen zijn budget/performance wise.
Begin 2015 heb ik mijn huidige PC aangeschaft(budget 900 euro) en deze heeft tot op heden geweldig gewerkt, maar begint nu toch wel vaker een bottleneck te worden in het game plezier. Dus mooi sinterklaas kadootje voor dit jaar, een nieuwe PC. Bij mijn vorige PC ben ik door jullie goed geholpen, dus nogmaals/alvast bedankt.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
De standaard office/web en af en toe foto's kijken bewerken, maar hierin geen speciale behoefte. Verder speel ik vaak spellen zoals EU4, Vic 3, Oxygen not Included, RDR2, Cities. Dus combi van Videokaart en goed CPU is wel gewenst. Heb nu 2 1080p schermen, verwacht deze niet heel snel te vervangen dus geen speciale behoefte voor 4K gamen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Budget zo rond de 1100 euro, maar indien hier de juiste argumenten gegeven kunnen worden kan dit meer of minder worden.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Alle randzaken zijn aanwezig
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zie lijst
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeuren, vorige computer is een combi Intel/AMD, werkt beide prima
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Zoals bij het begin aangegeven, graag de betere alternatieven laten zien die ik gemist heb of die interresant kunnen zijn budget/performance wise.
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
---|---|---|---|---|
1 | Processors | AMD Ryzen 7 5800X Boxed | € 189,- | € 189,- |
1 | Moederborden | Gigabyte B550 Gaming X V2 | € 89,99 | € 89,99 |
1 | Videokaarten | XFX Speedster SWFT 319 AMD Radeon RX 6800 | € 499,- | € 499,- |
1 | Behuizingen | Fractal Design North - TG Clear Charcoal Black | € 134,90 | € 134,90 |
1 | Processorkoeling | Gelid Solutions Tranquillo Rev.5 | € 30,50 | € 30,50 |
1 | Geheugen intern | Kingston Fury Beast KF436C18BBK2/32 | € 74,99 | € 74,99 |
1 | Voedingen | Seasonic G12 GC-550 | € 65,99 | € 65,99 |
1 | Solid state drives | Samsung 970 Evo Plus 2TB | € 99,90 | € 99,90 |
Totaal | € 1.184,27 |