Inbouw koelvriescombinatie vervangen

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indeblauwezon
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11-11-2024
Iemand die hier verstand van heeft? Moeten alle maten overeenkomen met m'n huidige koelkast om de roze deurtjes te kunnen blijven gebruiken zonder er in te zagen? Of mag het afwijken?

Deur van de vriezer zelf is 64cm en van de gehele vriezer deur is 71,8cm.
Nishoogte koelkast combinatie is 177,5cm.
Nisbreedte ongeveer 56,5cm en diepte ongeveer 56cm.

Ik wil dus graag een koelvriescombinatie waarbij de roze deuren niet aangepast hoeven te worden en dat de koelkast en vriezer nog steeds los van elkaar open kunnen.

Zie bijlage voor foto's huidige situatie.

Iemand advies?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bIfYqvA72p7ZF8l5nhCUyNJPtac=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ib99MFLHB6ws2NKIbeumxBRu.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AQ855MmPFjqaqjsW54bd_xFGUPk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/N1aMA7jYgL3M9IeT1LknyWAt.jpg?f=fotoalbum_large

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flozem
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 04-07 10:50
Huidige model al eens gegoogled voor de afmetingen? Dan weet je zeker wat je hebt.

En dan naar de witgoedzaak een nieuwe bestellen… die kunnen je ook adviseren.

[ Voor 23% gewijzigd door Flozem op 20-11-2023 20:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeetIkHetNou
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 29-06 14:53
In de handleiding van de nieuwe staan over algemeen prima tekeningen van hoe groot eea is. Dus ik zou een nieuwe uitzoeken obv de grove maten en dan in handleiding kijken of het inderdaad past.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PeacekeeperNL
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online

PeacekeeperNL

Koning Review 2023 en 2024

Meestal heb je wel speling, dus het hoeft zeker niet exact overeen te komen. Zelf had ik een IKEA keuken (oude model) waar ik de koelkast van heb moeten vervangen, maar daar hebben sommige webshops filters voor. Dus ik weet niet of de keuken van een grotere firma is? Mogelijk dat dat ook al scheelt in filteren.

Maar aan de onderzijde heb je in ieder geval geen plank waar die op staat, dus het vriesgedeelte heeft weldegelijk een maximale hoogte voor jou. Stel het is te klein kan je eronder nog opvulling maken om de koel/vriescombi wat hoger te plaatsen.

Mijn reviews al gezien?