Een optie om je eigen posts in een topic snel te zien zou handig zijn.
:fill(white):strip_exif()/f/image/jOsHsVYGO9lKEx6LfSdN3Xbn.png?f=user_large)
[ Voor 16% gewijzigd door Olaf van der Spek op 20-11-2023 20:10 ]
[ Voor 16% gewijzigd door Olaf van der Spek op 20-11-2023 20:10 ]
Commandline FTW | Tweakt met mate
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Wellicht doe ik het fout, maar als ik mijn naam in het zoek venster invul krijg ik ook alle Posts waarin ik gequote of genoemd word.Hero of Time schreef op maandag 20 november 2023 @ 20:24:
Je kan al zoeken op poster in een topic via de search bovenin (Dit topic (poster)). Vul daar je eigen naam in en klaar.
compleet zelfbouw/zelfprogrammeer home-automation, 57 PV panelen 9000kWh/jaar, 135heatpipes 150L zonneboiler met elektrische naverwarming, 2x Vaillant water/water warmtepomp vws36/4.1 3kW, smartEVSE laadpaal, 1wire/X10/P1, jacuzzi, sauna, ioniq5 EV
Met als extra dus: “van een specifieke user”, inclusief autocomplete functie bij het invullen daarvan.Bastiaan schreef op maandag 27 november 2023 @ 15:44:
Ik zie een drop-down in plaats van die icons ook wel zitten. Dat je eigenlijk ziet:
Toon:Een beetje volgens dit (quick 'n dirty) principe:
- Alles
- TS' posts
- Mijn posts
- Posts met afbeeldingen
- Posts met thumbs-up
- Posts met mijn thumbs-ups
- Gepinde posts
[Afbeelding]
compleet zelfbouw/zelfprogrammeer home-automation, 57 PV panelen 9000kWh/jaar, 135heatpipes 150L zonneboiler met elektrische naverwarming, 2x Vaillant water/water warmtepomp vws36/4.1 3kW, smartEVSE laadpaal, 1wire/X10/P1, jacuzzi, sauna, ioniq5 EV
Naast de zoekbox staat een dropdown lijstje. Standaard staat die op 'Dit topic', dan vind je inderdaad ook alle posts waarin jouw username genoemd word.Stefannn schreef op dinsdag 2 januari 2024 @ 07:41:
[...]
Wellicht doe ik het fout, maar als ik mijn naam in het zoek venster invul krijg ik ook alle Posts waarin ik gequote of genoemd word.
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
"The only thing more dangerous than a hardware guru with a code patch is a programmer with a soldering iron."
Super!!!BM schreef op dinsdag 2 januari 2024 @ 10:41:
[...]
Naast de zoekbox staat een dropdown lijstje. Standaard staat die op 'Dit topic', dan vind je inderdaad ook alle posts waarin jouw username genoemd word.
Als die optie echter veranderd naar 'Dit topic (poster)', dan worden daadwerkelijk alleen de posts getoond die geplaatst zijn door de user waar op je zoekt.
Is niet helemaal wat de TS vraagt, maar misschien wel werkbaar.
(zie nu dat @Hero of Time dat ook al aangegeven had)
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq