Toon posts: Mijn posts

Pagina: 1
Acties:
  • 504 views

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Een optie om je eigen posts in een topic snel te zien zou handig zijn.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FUTPW5Oo4fqRtBmmBOxnsvKaQHI=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/jOsHsVYGO9lKEx6LfSdN3Xbn.png?f=user_large

[ Voor 16% gewijzigd door Olaf van der Spek op 20-11-2023 20:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12:20

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Je kan al zoeken op poster in een topic via de search bovenin (Dit topic (poster)). Vul daar je eigen naam in en klaar.

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11:52

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

@Hero of Time Dat is zo, maar voor sommige usernames wordt dit lastig, geloof ik. Een mooi dropdowntje met wat keuzes zou overigens geen slecht idee zijn, waarbij een 'eigen naam' filter al een goed idee is. Dan is de header weer wat rustiger en compacter.

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Bastiaan
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12:39

Bastiaan

Bas·ti·aan (de, m)

Ik zie een drop-down in plaats van die icons ook wel zitten. Dat je eigenlijk ziet:

Toon:
  • Alles
  • TS' posts
  • Mijn posts
  • Posts met afbeeldingen
  • Posts met thumbs-up
  • Posts met mijn thumbs-ups
  • Gepinde posts
Een beetje volgens dit (quick 'n dirty) principe:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/t_Fa4eGCe4qs0MS4b3bNAPB52UI=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/24OV81ukleiDfSOw0FkZxsgZ.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefannn
  • Registratie: Januari 2023
  • Laatst online: 13:21
Hero of Time schreef op maandag 20 november 2023 @ 20:24:
Je kan al zoeken op poster in een topic via de search bovenin (Dit topic (poster)). Vul daar je eigen naam in en klaar.
Wellicht doe ik het fout, maar als ik mijn naam in het zoek venster invul krijg ik ook alle Posts waarin ik gequote of genoemd word.

Net als de topic starter:
Ik zou heel blij zijn met een functie in betreffend balkje waar je behalve de huidige opties ook kan kiezen:
- mijn Posts. (In het topic waar je naar aan het kijken bent)
- Posts van specifieke user (in het topic, en dan met een pop-up of iets dergelijks waar je een user met de gebruikelijke “active matching” kan intypen/selecteren)

Bij grote forums komt het nu eenmaal erg vaak voor dat je terug wil zoeken naar 1 specifieke post van ofwel jezelf, danwel een andere user die in betreffende post een mooie samenvatting gaf.
Eigenlijk zou je die moeten “liken”, dan zou het “show liked Posts” werken. Maar dat kan achteraf niet meer.

compleet zelfbouw/zelfprogrammeer home-automation, 57 PV panelen 9000kWh/jaar, 135heatpipes 150L zonneboiler met elektrische naverwarming, 2x Vaillant water/water warmtepomp vws36/4.1 3kW, smartEVSE laadpaal, 1wire/X10/P1, jacuzzi, sauna, ioniq5 EV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefannn
Bastiaan schreef op maandag 27 november 2023 @ 15:44:
Ik zie een drop-down in plaats van die icons ook wel zitten. Dat je eigenlijk ziet:

Toon:
  • Alles
  • TS' posts
  • Mijn posts
  • Posts met afbeeldingen
  • Posts met thumbs-up
  • Posts met mijn thumbs-ups
  • Gepinde posts
Een beetje volgens dit (quick 'n dirty) principe:
[Afbeelding]
Met als extra dus: “van een specifieke user”, inclusief autocomplete functie bij het invullen daarvan.

compleet zelfbouw/zelfprogrammeer home-automation, 57 PV panelen 9000kWh/jaar, 135heatpipes 150L zonneboiler met elektrische naverwarming, 2x Vaillant water/water warmtepomp vws36/4.1 3kW, smartEVSE laadpaal, 1wire/X10/P1, jacuzzi, sauna, ioniq5 EV

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:12

BM

Moderator Spielerij
Stefannn schreef op dinsdag 2 januari 2024 @ 07:41:
[...]

Wellicht doe ik het fout, maar als ik mijn naam in het zoek venster invul krijg ik ook alle Posts waarin ik gequote of genoemd word.
Naast de zoekbox staat een dropdown lijstje. Standaard staat die op 'Dit topic', dan vind je inderdaad ook alle posts waarin jouw username genoemd word.
Als die optie echter veranderd naar 'Dit topic (poster)', dan worden daadwerkelijk alleen de posts getoond die geplaatst zijn door de user waar op je zoekt.

Is niet helemaal wat de TS vraagt, maar misschien wel werkbaar.

(zie nu dat @Hero of Time dat ook al aangegeven had :))

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KirovAir
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20-09 16:00

"The only thing more dangerous than a hardware guru with a code patch is a programmer with a soldering iron."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefannn
BM schreef op dinsdag 2 januari 2024 @ 10:41:
[...]

Naast de zoekbox staat een dropdown lijstje. Standaard staat die op 'Dit topic', dan vind je inderdaad ook alle posts waarin jouw username genoemd word.
Als die optie echter veranderd naar 'Dit topic (poster)', dan worden daadwerkelijk alleen de posts getoond die geplaatst zijn door de user waar op je zoekt.

Is niet helemaal wat de TS vraagt, maar misschien wel werkbaar.

(zie nu dat @Hero of Time dat ook al aangegeven had :))
Super!!!
in "hindsight" had @Hero of Time dat inderdaad ook opgegeven alleen had ik toen niet begrepen dat hij bedoelde dat ik dat moest selecteren.

Eigenlijk is dit de functionaliteit die ik al heel lang aan het zoeken ben.
en originele poster volgens mij ook, en die zie ik verder niet reageren (???).
"hoe dat precies moet" maakt me niet veel uit. >> ik ben tevreden zo.

eerlijk gezegd.....
een "manual" was wel handig geweest.... O-)
(ik heb er naar gezocht, maar kon die ook al niet vinden, maar misschien heb ik daar ook overheen gekeken)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.