Ik wil al een tijdje een nieuwe build maken. Alleen de case waar alles in moet wil ik nu eens wallmounted maken.
Nou heb ik al wat rond gezocht, maar wallmounted betekend voor zover ik kon vinden, standaard kast+ muurbeugel.
En toen kwam ik dit tegen:
:strip_exif()/f/image/d33jQMc4tab8wYYVqbneuKN5.jpg?f=fotoalbum_large)
Dit is wat ik zoek, zo ziet een wallmounted kast er altijd uit in mijn gedachten! Hoeft zelfs niet eens transparant te zijn. Gewoon een platte bak langs de muur en lucht er door heen pompen.
Ik ben zoiets nog niet kant en klaar tegen gekomen.
Of bestaat zoiets toch al kant en klaar?
Als dat niet zo is, ik ben best handig, heb alleen geen toegang tot 3d printers of een mogelijkheid om aluminium te zetten. Dus uit welke materialen zou je zoiets dan gaan bouwen?
Nou heb ik al wat rond gezocht, maar wallmounted betekend voor zover ik kon vinden, standaard kast+ muurbeugel.
En toen kwam ik dit tegen:
:strip_exif()/f/image/d33jQMc4tab8wYYVqbneuKN5.jpg?f=fotoalbum_large)
Dit is wat ik zoek, zo ziet een wallmounted kast er altijd uit in mijn gedachten! Hoeft zelfs niet eens transparant te zijn. Gewoon een platte bak langs de muur en lucht er door heen pompen.
Ik ben zoiets nog niet kant en klaar tegen gekomen.
Of bestaat zoiets toch al kant en klaar?
Als dat niet zo is, ik ben best handig, heb alleen geen toegang tot 3d printers of een mogelijkheid om aluminium te zetten. Dus uit welke materialen zou je zoiets dan gaan bouwen?