Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvertonPride
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11:01
Ik ben op zoek naar een provider voor een zakelijk telefoonnummer. Ik ben zelfstandig ondernemer en ik wil graag een netnummer (in dit geval 043) omdat:
  • het zakelijker beter overkomt
  • privé en zakelijk beter kan gaan scheiden
  • whatsapp business kan aanvragen en dan vooral daar niet meer in avonduren/weekenden zakelijke berichtjes hoef te ontvangen
Hopelijk hebben hier mensen een goede ervaring met een provider. Ik heb momenteel geen zakelijke abbonement bij Ziggo.. alleen privé voor internet en TV. Bij Simpel heb ik momenteel een contract voor mijn privé telefoon.

Het liefste wil ik geen 2e simkaart maar alles blijven doen op deze simkaart/telefoon. Ik neig naar een dienst als Voys of Rinkel. Verstandig?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LordSinclair
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 04-06 09:57
Neem een 085 of 088 nummer. Als je bedrijf een keer verhuist blijft je nummer hetzelfde.

[ Voor 4% gewijzigd door LordSinclair op 20-11-2023 10:12 ]

There's no need to kneel, I'm a very democratic sort of lord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ora et Labora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 06-06 14:06
LordSinclair schreef op maandag 20 november 2023 @ 10:11:
Neem een 088 nummer. Als je bedrijf een keer verhuist blijft je nummer hetzelfde.
Whatsapp for business werkt niet op 088-nummers helaas.

Maar wil je dat nummer laten uitkomen op een mobiele telefoon? Of een vaste telefoon? En iets van call-controll met voicemail, keuzemenu, tijdschakelingen enzovoorts?

Who's general failure, and why is he reading my disk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvertonPride
Ora et Labora schreef op maandag 20 november 2023 @ 10:13:
[...]

Whatsapp for business werkt niet op 088-nummers helaas.
En ik ben vooral lokaal erg actief en goed vindbaar. Hier blijf ik voorlopig de komende 20 jaar nog wonen. ;)
Ora et Labora schreef op maandag 20 november 2023 @ 10:13:
[...]

Maar wil je dat nummer laten uitkomen op een mobiele telefoon? Of een vaste telefoon? En iets van call-controll met voicemail, keuzemenu, tijdschakelingen enzovoorts?
Op mijn huidige mobiele telefoon, Google Pixel 7. Keuzemenu is niet nodig. Ik wil wel graag een voicemail instellen tijdens mijn niet-openingstijden. Datzelfde (automatisch bericht) per WhatsApp (maar dat staat hier geloof ik los van).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 217290

Wij gebruiken zelf voys maar mogelijk is dat iets te uitgebreid?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nescafe
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07-06 10:27
@EvertonPride als je mij zakelijk om advies zou vragen met deze wensen zou ik je Voys aanraden. Kost meer dan een simpel sip-nummertje maar je hebt dan wel een app met mobiele fallback, webclient, voicemail en API-mogelijkheden (niet getest met WhatsApp Business maar mogelijk kan presales je hierbij helpen).

En dagelijks opzegbaar dus bevalt het niet ben je zo weg.

* Barca zweert ook bij fixedsys... althans bij mIRC de rest is comic sans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvertonPride
Dat is fijn om te horen. Ik denk dat Voyz het dan wordt. Dit lijkt mij ook een stabiele provider met veel gebruikers. Rinkel is nog ietsje duurder en ziet er op het eerste oog erg goed uit maar heeft geloof ik veel minder gebruikers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvertonPride
Ik heb zelf ook nog wat navraag gedaan en deze klinkt voor mij qua kosten en wat ik nodig heb denk ik meer interessanter: https://www.dubline.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arno90
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 07-06 13:10
Zelf gebruik ik Voys. WhatsApp business is hier ook aan te koppelen. Werkt perfect! Alleen klanten weten vaak niet dat je op een regionaal netnummer Kan Whatsappen.

Verder: neem geen 085 of 088 nummer, mensen nemen die standaard minder op dan een regionaal nummer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• appie39
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11:12
Verkeerd gelezen…

[ Voor 77% gewijzigd door appie39 op 20-11-2023 20:09 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
EvertonPride schreef op maandag 20 november 2023 @ 13:30:
Ik heb zelf ook nog wat navraag gedaan en deze klinkt voor mij qua kosten en wat ik nodig heb denk ik meer interessanter: https://www.dubline.nl/
Ik ken alleen Voys en ben altijd weer positief verrast over de service en de technische deskundigheid (als je dat nodig hebt). Hele fijne partij om mee samen te werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvertonPride
Ik heb vanochtend de knoop doorgehakt en heb ook gekozen voor Voys. Vanavond schaf ik het aan.

Bedankt mensen!
Pagina: 1