Draadloze oordoppen voor in een drukke kantoor omgeving.

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthijsvdv1
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 19-07-2024
Beste lezer!
Ik zoek een?
Ik ben op zoek naar draadloze oordoppen, ik ben op dagelijkse basis aan het bellen en wil oordoppen waarbij de andere kant van de lijn niet mijn collega's of omgevingsgeluid kunnen horen.

Wat is je budget?
Budget moet realistisch zijn, niet teveel afwijken van soort gelijke producten. Grofweg het plafond is Airpods Pro 2.

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Werken vanuit huis of op kantoor waarbij de andere kant van de lijn weinig tot geen omgevingsgeluid horen. Daarnaast moet het goed werken met een iPhone.

Wat heb je zelf al gevonden?
Privé heb ik de Galaxy Buds Pro 2, deze werken héél matig met een iPhone, voornamelijk de microfoon is slecht.
Online zie ik veel over de Nothing Ear (2) waarbij wisselende reviews over zie.
Airpods Pro werken goed, maar heb een test gesprek gehad met een collega en er is het toch nog best wat omgevingsgeluid.
Zakelijk heb ik een Jabra hoofdtelefoon gekregen, deze vind ik minder fijn in gebruik. Hoewel deze wel heel goed omgevingsgeluid uit filteren.

De zaken die ik al heb vergeleken: https://tweakers.net/pricewatch/compare/1948088;1978222/

Welke vragen heb je hier nog over?
Ik wil graag functionele bevindingen over bellen op drukke plekken met draadloze oordoppen.

Kort samengevat:
- Ik zal de oordoppen alleen zakelijk gebruiken.
- Het moet goed werken met een iPhone.
- Extra software is geen probleem.
- Budget moet realistisch zijn, grofweg het plafond is Airpods Pro 2.
- Mijn werkgever levert geen draadloze oordoppen (maar kan het wel declareren). Ik heb wel een headset maar deze vind ik niet fijn.
- Extra snufjes en bijzaken zijn niet relevant, ruisonderdrukking, ambiant sound, bel kwaliteit en geluid zijn het meest belangrijk voor mijn usecase.

[ Voor 2% gewijzigd door Matthijsvdv1 op 19-11-2023 21:57 . Reden: Toevoeging van vergelijking ]

Beste antwoord (via Matthijsvdv1 op 25-11-2023 15:20)

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Misschien dat de recente roundup je verder helpt: review: Elf luxe in-ears - Om in je oren te knopen - Update

Afgaande daarop zou ik voor de Sony of Airpods gaan.

[ Voor 12% gewijzigd door pagani op 24-11-2023 12:23 ]

Alle reacties

• Matthijsvdv1
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 19-07-2024
Ik ga de AirPods Pro 2 kopen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Eskimoo
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 14:40
Zelf heb ik de sennheiser true wireless momentum 3.
Goeie prijs voor goeie kwaliteit!

aanrader!
Gebruik zelf een iphone 13 pro max ermee.

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Misschien dat de recente roundup je verder helpt: review: Elf luxe in-ears - Om in je oren te knopen - Update

Afgaande daarop zou ik voor de Sony of Airpods gaan.

[ Voor 12% gewijzigd door pagani op 24-11-2023 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inverted_World
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 21-09 22:58
Eskimoo schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 12:21:
Zelf heb ik de sennheiser true wireless momentum 3.
Goeie prijs voor goeie kwaliteit!

aanrader!
Gebruik zelf een iphone 13 pro max ermee.
Wauw, twee paar (nieuw) gehad van die TW3's, beiden binnen 2 maandrn tijd stuk. Dat 1 van de oortjes niet meer laad, en de connector in de case sowieso slecht verbinding maakt. Of Bluetooth verbinding houdt in de case.

Heel het internet staat vol met dit probleem. Had eerst de TW2's die perfect werkten 2 jaar lang, tot een rondje in de wasmachine. Maar de TW3's bevatten gewoon designfouten helaas. Zou ik niet snel aanraden.

Nu zelf Bose QC II's en die bevallen erg goed. Geluids kwaliteit 1 minuscule tikje minder, maar niet echt opvallend, zeker niet voor onderweg. Maar NC vele malen beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eskimoo
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 14:40
@Inverted_World Dat is vreemd... ik heb nergens last van! alles werkt, en heb ze nu ruim half jaar.
daarvoor had ik ook de tw2. daar heb ik inmiddels wel problemen mee gekregen.
Pagina: 1