Hallo allemaal,
Ik heb 2 (afdankertjes) sonos play 1 speakers gekregen en gebruik deze voor spotify en radio. Heerlijk geluid en stoer uiterlijk. Ik ben er blij mee!
Nu dacht ik, misschien wel leuk om deze aan te sluiten op tv voor een betere film ervaring.
Zouden jullie gaan voor een sonos Playbar welke deze ondersteund (momenteel geprijsd is voor 397,-)
Of een andere soundbar van een ander merk? Volgens mij is dit de enige soundbar die ik op deze speakers aan kan sluiten (maar ik ben er niet heel erg ik thuis). Help!
Ik heb een LG OLED55C7V uit 2017 welke hopelijk nog een paar jaar meegaat.
Ik heb een woonkamer van ongeveer 5 bij 8 meter.
Afstand tot de tv 2,5 tot 4 meter.
Budget maximaal 400,-
Voor welke soundbar zouden jullie gaan?
Nieuw - € 397,-
Refurbished - € 300 / € 335,- met 3 jaar garantie
2e hands via MP € 200,- / € 250,-
Alvast bedankt voor jullie input.
Ik heb 2 (afdankertjes) sonos play 1 speakers gekregen en gebruik deze voor spotify en radio. Heerlijk geluid en stoer uiterlijk. Ik ben er blij mee!
Nu dacht ik, misschien wel leuk om deze aan te sluiten op tv voor een betere film ervaring.
Zouden jullie gaan voor een sonos Playbar welke deze ondersteund (momenteel geprijsd is voor 397,-)
Of een andere soundbar van een ander merk? Volgens mij is dit de enige soundbar die ik op deze speakers aan kan sluiten (maar ik ben er niet heel erg ik thuis). Help!
Ik heb een LG OLED55C7V uit 2017 welke hopelijk nog een paar jaar meegaat.
Ik heb een woonkamer van ongeveer 5 bij 8 meter.
Afstand tot de tv 2,5 tot 4 meter.
Budget maximaal 400,-
Voor welke soundbar zouden jullie gaan?
Nieuw - € 397,-
Refurbished - € 300 / € 335,- met 3 jaar garantie
2e hands via MP € 200,- / € 250,-
Alvast bedankt voor jullie input.