Sja, je zou eens wat meer inzet kunnen tonen, of eens wat documentatie kunnen lezen, of geen ongefundeerde kritiek leveren, of.. of...
Vertelt eens wat meer over uw prowbleem... we kenne hier zo weinig mee 
Linux Roelt gewoon als je het mij vraagt
Linux Roelt gewoon als je het mij vraagt
Het probleem? Eigenlijk de vraag hoe het best een archiefserver ingericht kan worden via linux.......?
En welke versie van Linux? Red Hat, SuSE?
Verwijderd
oftewel je bent te stom voor linux ?Op donderdag 06 september 2001 12:54 schreef Garfman het volgende:
dus gebruik je nu weer windows
Weet je wat ik van Windows krijg? Een Proxy error... Ik klikte op deze topic en bam komt die Proxyserver weer met een foutmelding. Moet ik eerst 800x herladen voordat ik deze page krijg, ja dat is inderdaad veel beter dan Linux die gewoon niet zeurt
[deze advertentieruimte is te koop]
En blijf dan liever ook gelijk bij windows. En probeer linux nooit weer.
Advanced sheep-counting strategies
What the **** is een archiefserverOp donderdag 06 september 2001 13:07 schreef Garfman het volgende:
Het probleem? Eigenlijk de vraag hoe het best een archiefserver ingericht kan worden via linux.......?
wat doet het ding
[zeurmode]Op donderdag 06 september 2001 13:07 schreef Garfman het volgende:
SuSE en RedHat zijn distro's geen versies. versies zijn 2.0, 2.2, 2.4, whatever.
[/zeurmode]
En verder ga ik je lekker niet helpen want als je zo begint met ene topic ben je gewoon triest...
[deze advertentieruimte is te koop]
is dit de maarten heida die op het Strabrecht College zat??
volgens mij wel, nooit zo'n domme reactie van jou verwacht linux is niet kut maar je moet er wel mee overweg kunnen...
volgens mij wel, nooit zo'n domme reactie van jou verwacht linux is niet kut maar je moet er wel mee overweg kunnen...
WinXP@P4-2,4 GHz+ Zalman 7000 cooler | ASUS P4PE | 1024MB DDR-RAM | 40 GB + 120 GB Seagate HD's | 2x Samsung 172T@Matrox G550+SiS 8 Mb PCI | RME Multiface
Grapjas....
Dit is dus niet de bedoeling van GoT. Je ontvangt bij deze een officele waarschuwing voor forumvervuiling
Dit is dus niet de bedoeling van GoT. Je ontvangt bij deze een officele waarschuwing voor forumvervuiling
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()