Asus Prime x399-A, AMD Threadripper 1950X, MSI 1080 TI
Ik mis eigen inzet en uitzoekwerk. Je mag alles vragen op het forum mits je maar aangeeft wat je zelf gevonden hebt en wat er onduidelijk is. Zie ook de Huisregels. en de standaard template die naar voren komt als je een topic opent.
Vul dit nog even aan.Mijn vraag
...
Relevante software en hardware die ik gebruik
...
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...
Normaal draait er windows 11 op.
Geheugen, voeding en cpu zijn al getest en werkend.
Het moet wel uit je getrokken worden hèSideburnn schreef op zondag 19 november 2023 @ 19:36:
Normaal draait er windows 11 op.
Bord is uit de pc, er zit geen ssd meer op en geen gpu.
Ik heb verschillende voedingen geprobeerd....maakt ook niet suit.
Ik vind het raar dat hij niets doet....geen debug ledje niets....maar wel het biosherstel netjes uitvoert waar wel de voeding bij gaat draaien en de cpu debug led aan gaat zoal het hoort en de led gaat knipperen als hij de usb stick leest en de bios info wegschrijft.....
Ik heb verschillende voedingen geprobeerd....maakt ook niet suit.
Ik vind het raar dat hij niets doet....geen debug ledje niets....maar wel het biosherstel netjes uitvoert waar wel de voeding bij gaat draaien en de cpu debug led aan gaat zoal het hoort en de led gaat knipperen als hij de usb stick leest en de bios info wegschrijft.....
Als je serieuze hulp wilt zul je toch echt ook je complete systeem moeten opsommen.
Het bord is kaal, zit alleenbeen videokaart op, geheugen in de 2e bank.
Geheugen is ook al verder getest...
Het betreft nu een kaal bord zonder hdd, met 1 ddr4 bankje en een ryzen 9 3900 en een koeler.
Geheugen is ook al verder getest...
Het betreft nu een kaal bord zonder hdd, met 1 ddr4 bankje en een ryzen 9 3900 en een koeler.
Okay, ik spel het wel even uit.
Welk ram (merk/type/grootte)?
Welke voeding (merk/type)?
RAM is getest? Hoe? Hoe lang?
Zonder videokaart ga je nogal wiedes niet booten want je zou heeft geen ingebouwde videkaart. Dus die moet sowieso worden aangesloten.
Welk ram (merk/type/grootte)?
Welke voeding (merk/type)?
RAM is getest? Hoe? Hoe lang?
Zonder videokaart ga je nogal wiedes niet booten want je zou heeft geen ingebouwde videkaart. Dus die moet sowieso worden aangesloten.
Pppffff. .....zonder videokaart?
Het bord doet niet.....dat is toch duidelijk....
Loop je me nou een beetje te dollen?
Het bord doet niet.....dat is toch duidelijk....
Loop je me nou een beetje te dollen?
Heb ik ook al gedaan....alles werk op een ander bordje.
Als hij kapot is het niet anders maar ik vind het gek dat het teug zetten van een vorig bios met een usb wel werkt maar met starten er helemaal niets gebeurd.
Ik net of er geen prik op staat....
Als hij kapot is het niet anders maar ik vind het gek dat het teug zetten van een vorig bios met een usb wel werkt maar met starten er helemaal niets gebeurd.
Voor flashback heeft het voldoende aan 5v standby, volledig inschakelen heeft het ook de cpu vrm etc voor nodig. Ergens iets de geest gegeven blijkbaar.Sideburnn schreef op zondag 19 november 2023 @ 22:24:
Heb ik ook al gedaan....alles werk op een ander bordje.
Pagina: 1