Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil een pc bouwen in een roze CoolerMaster NR200P (op basis van interieur) welke ik ga aansluiten op een 4K LG Ergo. Gebruik zal bestaan uit: Internet, office en wat gamen. Toekomst bestendigheid is wel een wens, denk hierbij aan upgraden van componenten
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 1000€ vind ik wel mooi genoeg, met goede argumentatie kan het budget verhoogd
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb al wat spul liggen en/of uit dealtjes afgelopen tijd:
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Er moet in ieder geval nog een moederbord, CPU en RAM bij om te kunnen functioneren. Verder een GPU om op het 4K scherm een spelletje te kunnen spelen, hoeft niet op maximale settings te zijn. Ben o.a. geïnteresseerd in Alan Wake 2
Ik had mijn oog laten vallen op deze combinatie:
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb nu de Nvidea GPU op het lijstje, maar een AMD heb ik ook geen probleem mee. In dezelfde prijscategorie is bijvoorbeeld de 7800: uitvoering: Sapphire Pulse AMD Radeon RX 7800 XT 16GB , hierover laat ik me graag adviseren.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Compatibiliteit met de componenten die ik al heb liggen..
Ga je overklokken?
Lijkt me niet nodig
Wat verwacht je van ons?
Ik ben vooral op zoek naar een check/bevestiging dat ik geen domme fouten maak in de combinatie.
Verder sta ik sta open voor verbeteringen.
Kan ik beter een ander setje RAM kopen zoals deze uitvoering: Corsair Vengeance CMK32GX5M2E6000C36
Geef ik teveel uit aan de GPU et cetera?
Ik wil een pc bouwen in een roze CoolerMaster NR200P (op basis van interieur) welke ik ga aansluiten op een 4K LG Ergo. Gebruik zal bestaan uit: Internet, office en wat gamen. Toekomst bestendigheid is wel een wens, denk hierbij aan upgraden van componenten
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 1000€ vind ik wel mooi genoeg, met goede argumentatie kan het budget verhoogd
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb al wat spul liggen en/of uit dealtjes afgelopen tijd:
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
---|---|---|---|---|
1 | Behuizingen | Cooler Master MasterBox NR200P Roze | € 165,18 | € 165,18 |
1 | Monitors | LG Ergo 32UN880 Zwart | € 525,48 | € 525,48 |
1 | Voedingen | Corsair SF600 (2018) | € 0,- | € 0,- |
1 | Solid state drives | WD Blue SN570 1TB | € 51,43 | € 51,43 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 742,09 |
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Er moet in ieder geval nog een moederbord, CPU en RAM bij om te kunnen functioneren. Verder een GPU om op het 4K scherm een spelletje te kunnen spelen, hoeft niet op maximale settings te zijn. Ben o.a. geïnteresseerd in Alan Wake 2
Ik had mijn oog laten vallen op deze combinatie:
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
---|---|---|---|---|
1 | Processors | AMD Ryzen 5 7600X Boxed | € 219,- | € 219,- |
1 | Moederborden | ASRock A620I Lightning WiFi | € 165,58 | € 165,58 |
1 | Videokaarten | Inno3D GeForce RTX 4070 Twin X2 | € 589,- | € 589,- |
1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance CMK32GX5M2E6000Z36 | € 109,90 | € 109,90 |
Totaal | € 1.083,48 |
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb nu de Nvidea GPU op het lijstje, maar een AMD heb ik ook geen probleem mee. In dezelfde prijscategorie is bijvoorbeeld de 7800: uitvoering: Sapphire Pulse AMD Radeon RX 7800 XT 16GB , hierover laat ik me graag adviseren.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Compatibiliteit met de componenten die ik al heb liggen..
Ga je overklokken?
Lijkt me niet nodig
Wat verwacht je van ons?
Ik ben vooral op zoek naar een check/bevestiging dat ik geen domme fouten maak in de combinatie.
Verder sta ik sta open voor verbeteringen.
Kan ik beter een ander setje RAM kopen zoals deze uitvoering: Corsair Vengeance CMK32GX5M2E6000C36
Geef ik teveel uit aan de GPU et cetera?