Hallo allen,
ik ben voor studie en werk op zoek naar een nieuwe laptop. Thuis en op school werken we veel met HP's en zijn de ervaringen goed, dus wil ik er graag ook op overstappen. Kom vanaf Acer Aspire met i3 en was alles behalve tevreden. Traag, kapot scherm op jaar 2 dag 1 en ook snel kapotte accu.
Nu heb ik mijn oog laten vallen op de HP Pavilion en HP probook collecties.
Mijn eisen:
- numeriek toetsenbord/numpad i.v.m. veel werken met getallen
- HDMI poort i.v.m. lesgeven
- iets langere batterijduur dan 7 uur
- normale USB poort voor koppelen van telefoon
- webcam (met of zonder schuifje is mij om het even)
- max. budget ongeveer 750,-
- minimaal i5/Ryzen 5, i7/Ryzen7 mag ook!
- 8gb/512 op z'n minst is wel een pre! Hhahaha
Is er iemand die mij op basis hiervan wat meer informatie kan geven, ook betreft ervaringen, over de laptops? Heb in de Mediamarkt de laptops vastgehouden en toetsenborden uitgeprobeerd. De 'reguliere' lijn van de 15 en 14 vond ik zo onwijs goedkoop aanvoelen dat dit gelijk een no-go was.
ik ben voor studie en werk op zoek naar een nieuwe laptop. Thuis en op school werken we veel met HP's en zijn de ervaringen goed, dus wil ik er graag ook op overstappen. Kom vanaf Acer Aspire met i3 en was alles behalve tevreden. Traag, kapot scherm op jaar 2 dag 1 en ook snel kapotte accu.
Nu heb ik mijn oog laten vallen op de HP Pavilion en HP probook collecties.
Mijn eisen:
- numeriek toetsenbord/numpad i.v.m. veel werken met getallen
- HDMI poort i.v.m. lesgeven
- iets langere batterijduur dan 7 uur
- normale USB poort voor koppelen van telefoon
- webcam (met of zonder schuifje is mij om het even)
- max. budget ongeveer 750,-
- minimaal i5/Ryzen 5, i7/Ryzen7 mag ook!
- 8gb/512 op z'n minst is wel een pre! Hhahaha
Is er iemand die mij op basis hiervan wat meer informatie kan geven, ook betreft ervaringen, over de laptops? Heb in de Mediamarkt de laptops vastgehouden en toetsenborden uitgeprobeerd. De 'reguliere' lijn van de 15 en 14 vond ik zo onwijs goedkoop aanvoelen dat dit gelijk een no-go was.