Is het misschien een idee om bij downloads in de meuktracker, waar bekend, de filesize van de download(s) te vermelden? Voor dial-up en Casema slachtoffers.
Dan zou je ook een optie kunnen maken dat mensen kunnen kiezen om alleen meuk te zien t/m 10MB ofzo.
They made me do it.
Niet als het downloaden 3 uur duurt met je dail-upOp donderdag 06 september 2001 12:53 schreef HlpDsK het volgende:
Mja .. als je het nodig hebt, heb je het nodig.
They made me do it.
En als het je BSOD's verhelpt vanwege 'die ene bug' waar iedereen het over heeft?Op donderdag 06 september 2001 12:58 schreef Smoothy_ het volgende:
[..]
Niet als het downloaden 3 uur duurt met je dail-up
Op donderdag 06 september 2001 13:00 schreef HlpDsK het volgende:
[..]
En als het je BSOD's verhelpt vanwege 'die ene bug' waar iedereen het over heeft?
They made me do it.
Nja, het lijkt me een prima idee om dat te vermelden.
Voor mijn part gewoon handmatig, en dan even afronden op een mooi getal. Doe ik ook geregeld.
En het lijkt me ook niet veel moeite om bij dergelijke links iets in te voegen dat dat automatisch gebeurt, scripters kunnen alles tegenwoordig
Voor mijn part gewoon handmatig, en dan even afronden op een mooi getal. Doe ik ook geregeld.
En het lijkt me ook niet veel moeite om bij dergelijke links iets in te voegen dat dat automatisch gebeurt, scripters kunnen alles tegenwoordig
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Ik bedenk net: als iemand het submit, betekend vaak dat ze het zelf al hebben gedownd. Dan is het niet veel werk om FF de bestandsgrootte te melden in een extra vakje daarvoor bij het submit-form.
Pagina: 1