Snelste levertijd als AON/CPS er al hangt.

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jnr24
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 27-08 11:48
Aan mijn glasvezel hangt al een omzetter naar ethernet, geen idee van wie. Bij kpn zouden ze volgens de vergelijker een doe-het-zelf pakket sturen. Bij Odido een monteur. Ik koos de laatste.

Na een week nog geen pakket of afspraak gezien. Had KPN sneller geweest?

Beste antwoord (via jnr24 op 21-11-2023 21:14)

• jimmy87
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 01-10 18:11
Odido besteed hun monteurs uit aan Guidion inderdaad, KPN stuurt die pakketten zelf, waarbij als het nodig is je nog een monteur kunt inplannen. In dit geval was dat pakket sneller geweest, die had je in 3-5 werkdagen binnen gehad.

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hugo__Boss
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 01-10 22:01
Waarschijnlijk wel, volgens mij besteden ze dat uit aan Guideon.

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• jimmy87
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 01-10 18:11
Odido besteed hun monteurs uit aan Guidion inderdaad, KPN stuurt die pakketten zelf, waarbij als het nodig is je nog een monteur kunt inplannen. In dit geval was dat pakket sneller geweest, die had je in 3-5 werkdagen binnen gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jnr24
Ja klopt, Guidion laat nog niks van zich horen. Ik zag op mijn portaal "bestelling 28 nov" hopelijk is dat de richtdatum voor de werkende setup. Want "2 weken voor de installatie sturen wij het pakket op" klinkt niet best.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jnr24
Update: gisteren nog niets van Odido gehoord. De portaal gaf aan "Bestelling in behandeling" na zes dagen.
Dus heb ik online KPN besteld: binnen een uur had ik de pakketcode én een afspraak voor donderdagochtend, er moet een aanpassing door de monteur gedaan worden.
Zonder dat laatste zou je bijna binnen 24 uur internet kunnen hebben.