Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
Verwijderd
Boomslang is wel iets beter, maar je moet behoorlijk gaan mierenneuken om het te merken.
Ik game met m'n Logitech MouseMan Wheel Optical en dat gaat sweet.
idd, sommige mensen denken dat ze nu beter spelen omdat ze die boomslang in ze handen heeft(want volgens die reviews...) , maar een gewone scroll muis die is schoon van binnen werkt gewoon ook goed genoeg..Op donderdag 06 september 2001 12:45 schreef HlpDsK het volgende:
Search.
Boomslang is wel iets beter, maar je moet behoorlijk gaan mierenneuken om het te merken.
Nooit problemen met het feit dat ie optical is?Op donderdag 06 september 2001 12:45 schreef HlpDsK het volgende:
Search.
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
Verwijderd
Nope. Gaat echt soepel. En nauwkeurig. (Snipen ruledOp donderdag 06 september 2001 12:53 schreef DEM0N het volgende:
[..]
Nooit problemen met het feit dat ie optical is?
micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©
Verwijderd
Mja .. én cordless, én optical moet ik niet. Batterijen zijn duur.Op donderdag 06 september 2001 12:54 schreef Smoothy_ het volgende:
Die logitech cordless optical lijkt mij wel wat
Verwijderd
Da's met Optical. En dan moet je denk ik hele rare dingen doen, of een bagger ondergrond gebruiken. Ik frag al een jaar met Optical en ik heb er echt nog noooooooit wat van gemerkt. Als het überhaupt al bestaat dat verschijnsel.Op donderdag 06 september 2001 13:02 schreef DEM0N het volgende:
Maar ik heb wel is gehoord dat als je een cordless hebt of een optical ik weet niet meer bij welke, dat je muis je bewegingen niet bij houdt omdat het sensortje te langzaam is als je heel snel de andere kant opdraait ofzo.
De kans dat je muisballetje niet reageert door vuil is denk ik groter dan de kans dat je Optical een keer raar doet.
er kunnen toch ook oplaadbare batterijen inOp donderdag 06 september 2001 12:56 schreef HlpDsK het volgende:
[..]
Mja .. én cordless, én optical moet ik niet. Batterijen zijn duur.
They made me do it.
Verwijderd
Correct me if I'm wrong
Dit verschijnsel kan gebeuren en heb ik ook heeeel soms, dit komt voor als je de sens van de muis laag heb staan, doordat je dan een snelle beweging maakt raakt hij ff in de stress, zet je de sens sneller dan heb je dit probleem niet omdat je dan de muis niet veel hoeft te verplaatsen...Op donderdag 06 september 2001 13:05 schreef HlpDsK het volgende:
[..]
Da's met Optical. En dan moet je denk ik hele rare dingen doen, of een bagger ondergrond gebruiken. Ik frag al een jaar met Optical en ik heb er echt nog noooooooit wat van gemerkt. Als het überhaupt al bestaat dat verschijnsel.
De kans dat je muisballetje niet reageert door vuil is denk ik groter dan de kans dat je Optical een keer raar doet.
Verder kan ik je een Razer 1k of 2k niet echt aanraden, de meeste gamers hebben deze ook "om er bij tehoren" imho.
Heb ze beide gehad en waren ook beide snel stuk, de 2k maakte out of the box al piepende geluiden, en ja het is dan wel een muis maar het is vet irri.
Ik zou in iedergeval een USB mouse nemen, en dan eventueel een optical of niet, zelf speel ik (UT, Q3, CS) met een mouseman optical en gaat prima...
Welk verschil merk je dan tussen een USB en een PS/2 muis?Op donderdag 06 september 2001 13:14 schreef Redje het volgende:
[..]
Dit verschijnsel kan gebeuren en heb ik ook heeeel soms, dit komt voor als je de sens van de muis laag heb staan, doordat je dan een snelle beweging maakt raakt hij ff in de stress, zet je de sens sneller dan heb je dit probleem niet omdat je dan de muis niet veel hoeft te verplaatsen...
Verder kan ik je een Razer 1k of 2k niet echt aanraden, de meeste gamers hebben deze ook "om er bij tehoren" imho.
Heb ze beide gehad en waren ook beide snel stuk, de 2k maakte out of the box al piepende geluiden, en ja het is dan wel een muis maar het is vet irri.
Ik zou in iedergeval een USB mouse nemen, en dan eventueel een optical of niet, zelf speel ik (UT, Q3, CS) met een mouseman optical en gaat prima...
En ik speel op een lage sens.
Dan kan je beter mikken in Rail-only games, want dat is het ENIGE wat is speel in Q3A de rest soms voor de lol. Ctf enzo.
En ik zou hem dus WEL op ps/2 zetten, want dan kun je de report rate op 200 zetten. (ik meen dat usb max 100 kan).
Dan kun je nog preciezer richten. (vooral prettig met snipen in CS
CS boeit niet,.. Q3A alleen (railonly).Op donderdag 06 september 2001 14:54 schreef Rene59 het volgende:
* Rene59 heeft ook een Logi opt wheel mouseman
En ik zou hem dus WEL op ps/2 zetten, want dan kun je de report rate op 200 zetten. (ik meen dat usb max 100 kan).
Dan kun je nog preciezer richten. (vooral prettig met snipen in CS)
Maar bedankt voor de tip. Ik neem dus een Ps/2
Ik zag d'r net een intelli explorer ofzo in de winkel die optische. Hij is grijs en ziet er mooi uit.
Is dit wat?
ik heb een MS IntelliMouse Explorer en een Logitech Cordless Optical ... die Logitech ligt nu ergens stof te vangen, want ik kon er niet mee werken (gewoon in windows wel, maar in spellen vond ik 'm zwaar klote)
(dit is gewoon mijn mening ... flamen heeft geen zin
Antec 635SX | Tagan ? | Asus A8N-SLi deluxe | AMD3500+ + Zalman 7000 | Asus 6600GT pci-e + Zalman VF700 | Maxtor 200Gb s-ata | LG DVD-RW
er bestaan ook oplaadbare batterijenOp donderdag 06 september 2001 12:56 schreef HlpDsK het volgende:
[..]
Mja .. én cordless, én optical moet ik niet. Batterijen zijn duur.
Maar als je vraagt welke muis het beste is voor gamen hoor je nooit die explorer. Hoe komt dit?Op donderdag 06 september 2001 15:00 schreef Kroetsjov het volgende:
Zelf vind ik optical echt lekker werken (VEEEL beter dan met balletje); maar cordless sux imho ...
ik heb een MS IntelliMouse Explorer en een Logitech Cordless Optical ... die Logitech ligt nu ergens stof te vangen, want ik kon er niet mee werken (gewoon in windows wel, maar in spellen vond ik 'm zwaar klote)
(dit is gewoon mijn mening ... flamen heeft geen zin)
Naja, het speelt iig zeer fijn
Verder nog, als ik iets altijd een ramp vond, is dat mijn batterijen altijd op gingen tijdens een war
<b>die moet je hebben</b>
Anders probeer je het ff zo:Op donderdag 06 september 2001 15:05 schreef PhoenX het volgende:
Logitech cordless mouseman wheel
<b>die moet je hebben</b>
1
| [b]vette tekst[/b] |
Verwijderd
cs boeit nie?? wat maakt het spel nou uit!Op donderdag 06 september 2001 14:58 schreef DEM0N het volgende:
[..]
CS boeit niet,.. Q3A alleen (railonly).
Maar bedankt voor de tip. Ik neem dus een Ps/2
Ik zag d'r net een intelli explorer ofzo in de winkel die optische. Hij is grijs en ziet er mooi uit.
Is dit wat?
wil je zeggen dat je met een railgun niet precies hoeft te richten
sorry, maar je lult
Verwijderd
Het enige nadeel vind ik dat hij heel af en toe weleens blijft hangen. Vooral als je de muis ff niet beweegt, normaal beweegt de cursor of wat ook direct weer mee, das dus normaal.
Maar af en toe bijft hij echt ff een seconde of anderhalf hangen. En dat zuigt
Ik weet niet hoe het zit met die van Logitech???
Op donderdag 06 september 2001 15:05 schreef Rene59 het volgende:
Dem0n: ik zou voor Logitech gaan ipv Microsoft. In ieder geval, ik vind de Logi muizen echt veel lekkerder in de hand liggen.
Ja ik ga iig voor een logitech nu
Verder nog, als ik iets altijd een ramp vond, is dat mijn batterijen altijd op gingen tijdens een warDus voor mij ook geen cordless meer
hehe LL
Hmmm draai je ook 1.11?Op donderdag 06 september 2001 15:06 schreef ExiRana het volgende:
Ik heb een Logitech optical mouse.
Daar ben ik "de" Quake3 speler mee.
Ik wil wel een keer met je gamen.
Dan ga ik dus met me oude (recente) MS muis.
Dan zou ik denk ik alsnog de 1000 nemen want de 2000 heeft een te hoge sens denk ik.Op donderdag 06 september 2001 15:06 schreef AzzKickah het volgende:
BoomSlang2000
en hij is gewoon rete duur dus het wordt een logi.
Ja ik knal er ook veel uit met me ms muis van nu maar ik vroeg me af of je nog beter bent als je een flexere muis hebt.Op donderdag 06 september 2001 15:07 schreef Techwarrior het volgende:
Maakt allemaal geen fuck uit.. het ligt echt niet aan de muis hoe goed de speler is, het is de speler zelf die goed of niet goed speelt. ik heb zelf een simpele Logitech met scrollwieltje en ik knal iedereen eruit op servers, boomslang sucks.
Oeeehhh volgens mij beledig ik hier een CS spelerOp donderdag 06 september 2001 15:07 schreef epsilon het volgende:
[..]
cs boeit nie?? wat maakt het spel nou uit!
wil je zeggen dat je met een railgun niet precies hoeft te richten
sorry, maar je lult
Ik weet niet hoe pcies CS is met richten maar met Q3A Railonly moet je iig HEEL goed richten ja.
Ik heb ook niet gezegt dat je met een railgun niet precies hoeft te richten dus die reply van jou slaat ook als een lul op een koektrommel.
Jep,.. die HlpDsk ook heeft dus,.. hoe kan het ook andersOp donderdag 06 september 2001 15:08 schreef Rene59 het volgende:
Om het maar even af te sluiten dit, de Logitech Optical Wheel dus.
Hmm ja dat suckt.Op donderdag 06 september 2001 15:11 schreef Rensje het volgende:
Ik heb een Intelli-eye van Microsoft. Ik moet zeggen dat ik de vormageving fijn/goed vind, maw hij ligt lekker in de hand.
Het enige nadeel vind ik dat hij heel af en toe weleens blijft hangen. Vooral als je de muis ff niet beweegt, normaal beweegt de cursor of wat ook direct weer mee, das dus normaal.
Maar af en toe bijft hij echt ff een seconde of anderhalf hangen. En dat zuigt![]()
edit:
Ik weet niet hoe het zit met die van Logitech???
Zo shit zeg kunnen ze er geen foto bij doen op die MS site? Nu weet ik nog niet over wat voor muis ze het hebben
P.s Sorry voor de vele quotes
DAMNOp donderdag 06 september 2001 15:25 schreef Guilez het volgende:
De Razer Boomslang 2000 is een hele goede muis! Erg precies, ligt fijn in de hand en heeft 4 knoppen en een wheel. Ik fragte vroeger altijd met mijn Logitech Optical Wheelmouse; die is best OK. Maar de boomslang overtreft hem toch in nauwkeurigheid. Daarnaast ziet de boomslang er gewoon geil uit
Daar ga ik weer: Twijfel, Twijfel, Twijfel, Twijfel, Twijfel, Twijfel, Twijfel, Twijfel, Twijfel, Twijfel, Twijfel, Twijfel, Twijfel, Twijfel, Twijfel, Twijfel, Twijfel, Twijfel, Twijfel, Twijfel, Twijfel, Twijfel,...
En wen je er snel aan?
Verwijderd
Boomslang is gewoon de creme de la creme onder de muizen.
Cut the crap and start realizing that!
De prijs is 170 piekies,true,maar het is zn geld dubbel en dwars waard.
Dr kan gewoon niks aan tippen,simpel
Ciao
Yes master,... pfff,...stfu. Laat dit soort opmerkingen aan modjes over want nu kraam jij ook onzin uit!Op donderdag 06 september 2001 15:30 schreef epsilon het volgende:
hey demon, zet eens niet 35483 posts van je zelf op je topic! maar er een paar wat grotere posts van en kraam geen onzin uit.
Maar elke USB muis heeft iig een PS/2 adaptertje zodat je die gewoon in PS/2 kan pluggen... dus als je toch eigenwijs wil doen
En of je wel of geen optical neemt moet je zelf maar uitmaken zit imho wienig verschil in, buiten het feit dat je zonder bal minder wrijving hebt.
Als je echt precies wil aimen moet je sniperen met UT das toch wat moeilijker dan railen met Q3
Hij is zeker z'n geld waard. Echt vet muisjeOp donderdag 06 september 2001 15:29 schreef DEM0N het volgende:
Vindt je die BoomSlang ook je geld waard?
En wen je er snel aan?
Na 2-3 dagen was ik er echt aan gewend en begon ik te merken dat m'n aim vooruit ging.
Hmm ok,..Op donderdag 06 september 2001 17:55 schreef Redje het volgende:
Mensen die zegen dat PS/2 beter is dan USB lullen uit hun nek... USB heeft default een report rate van 125Hz, dat van PS/2 is MAAR 50-60Hz standaard, ja je kan hem verhogen naar 100Hz en zelfs 200Hz, maar zelfs op 200Hz speelt 125Hz USB beter, 200Hz PS/2 vreet meer cpu en is totaal niet constant itt USB.
Maar elke USB muis heeft iig een PS/2 adaptertje zodat je die gewoon in PS/2 kan pluggen... dus als je toch eigenwijs wil doen
En of je wel of geen optical neemt moet je zelf maar uitmaken zit imho wienig verschil in, buiten het feit dat je zonder bal minder wrijving hebt.
Als je echt precies wil aimen moet je sniperen met UT das toch wat moeilijker dan railen met Q3
Soms als je aan het railen bent en iemand springt voor je op moet je heel snel je crosshair omhoog bewegen om hem te raken.
Als je dan met je crosshair vlakbij je enemy komt dan loop je echt in een milliseconde te mikken en als je een bal hebt en hij gaat een beetje stroef dan duw je harder tegen je muis waarbij hij pixels overslaat.
Met een optical heb je dit niet denk ik en beweeg je vloeiender naar het mannetje toe,...
Of niej?
Verwijderd
Ik heb er een staart aan. En die is niet halverwege een DM leegOp donderdag 06 september 2001 15:02 schreef epsilon het volgende:
[..]
er bestaan ook oplaadbare batterijen
Verwijderd
'sorry, hij is op en we krijgen hem al een paar weken niet meer geleverd door logitech'
en omdat ik echt een muis nodig had omdat me oude kapot was ben ik op zoek gegaan naar een andere muis, ik kwam dus uit bij de microsoft intellimouse explorer.
hij ziet er goed uit, leuk kleurtje, past goed in mijn hand en heeft lekker veel knopjes (2 bij je duim, 2 bovenop en natuurlijk een scrollwheel die ook nog een knop is).
hij is alleen wel wat lichter dan mijn oude logitech cordless maar dat maakt me niet zoveel uit.
Heb vloeienderige (vaag woord) komt door USB, ik neem aan dat je nog met een ps/2 speelt, het lijkt er dan op dat je pixels overslaat, als je eenmaal USB hebt geproeft denk je echt van sjeeeeeeez wat smoothOp vrijdag 07 september 2001 11:43 schreef DEM0N het volgende:
[..]
Hmm ok,..
Soms als je aan het railen bent en iemand springt voor je op moet je heel snel je crosshair omhoog bewegen om hem te raken.
Als je dan met je crosshair vlakbij je enemy komt dan loop je echt in een milliseconde te mikken en als je een bal hebt en hij gaat een beetje stroef dan duw je harder tegen je muis waarbij hij pixels overslaat.
Met een optical heb je dit niet denk ik en beweeg je vloeiender naar het mannetje toe,...
Of niej?
Probeer anders zo'n ding bij een vriend of kennis, of maak een deal met de lokale pc boer dan je hem zo kan ruile...
micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©
Verwijderd
heb er zelf ook een een echte aanraderOp donderdag 06 september 2001 15:05 schreef Escobar het volgende:
Ik heb zelf MS Intellimouse Explorer, ideaal dingetje moet ik zeggen... Geen bal meer voor mij...
Verwijderd
Oftewel die logitech is een echte aanrader !
Verwijderd
zelf heb ik een Boomslang 1000, die ruled man, het is de beste muis die ik ooit gehad heb, de max voor Q3, ik heb maar van 1 ding spijt en dat is dat ik niet meteen een 2000 genomen heb.
Enig nadeel van de razer is dat je er even aan moet wennen, maar dat gaat snel hoor.
Mensen die zeggen dat de boomslangs niet goed zijn hebben er waarschijnlijk nooit eentje gehad, dit is de beste muis van de planeet gewoon.
BTW Speel ook altijd Q3, ctf instagib op ngi.it.
Ciaaaaoooo