Gisteren de 7800XT ontvangen en in mijn systeem gebouwd, maar wat ik ook doe mijn scherm blijft zwart en het vga-ledje op het moederbord blijft branden.
Ik heb een
Saphire Pure 7800XT
MSI B550-A pro
Coolermaster MWE750-gold v2
Oude kaart 6600 en 660TI (voor testen)
Ik heb de 7800xt aangesloten met 2 aparte e-pci kabels, waarbij ik ook al diverse aansluitingen op de voeding heb geprobeerd.
Ik heb de 7800xt zowel in de bovenste en in de onderste PCI-E aansluiting geprobeerd.
Ik heb de meest recente bios draaien (7C56vAF)
Desondanks geen signaal.
Ook gecheckt of de kaart wel vastklikt en dat lijkt zo te zijn (knopje achter de PCI-E moet ik indrukken voordat de kaart eruit kan)
Doe ik een van de andere kaarten erin dan heb ik direct signaal om het even met welke voedingskabel.
Zijn er nog ideeen, want anders vermoed ik een DOA en moet ik het retourproces opstarten.
Ik heb een
Saphire Pure 7800XT
MSI B550-A pro
Coolermaster MWE750-gold v2
Oude kaart 6600 en 660TI (voor testen)
Ik heb de 7800xt aangesloten met 2 aparte e-pci kabels, waarbij ik ook al diverse aansluitingen op de voeding heb geprobeerd.
Ik heb de 7800xt zowel in de bovenste en in de onderste PCI-E aansluiting geprobeerd.
Ik heb de meest recente bios draaien (7C56vAF)
Desondanks geen signaal.
Ook gecheckt of de kaart wel vastklikt en dat lijkt zo te zijn (knopje achter de PCI-E moet ik indrukken voordat de kaart eruit kan)
Doe ik een van de andere kaarten erin dan heb ik direct signaal om het even met welke voedingskabel.
Zijn er nog ideeen, want anders vermoed ik een DOA en moet ik het retourproces opstarten.