Ik heb advies nodig.
Ik had (dacht ik) afgelopen jaar een otterbox hoesje gekocht voor mijn telefoon.
Ongeveer 1,5 maand geleden begon deze los te laten in een naad tussen twee onderdelen.
Dus ik zoeken naar de bon, niet te vinden. Tot dat de goede sint het land in kwam en ik me besefte dat het ook mijn vrouw geweest kon zijn. Dit bleek correct en onder haar account had ik een bon van Webwinkel gevonden waar het hoesje gekocht was.
Dus ik volle moed een mail naar de klantenservice sturen. Initieel ging dit nog goed en werd ik om foto's gevraagd. (alle communicatie doe ik onder mijn vrouw haar naam om verwarring bij Webwinkel te voorkomen)
Echter hierna ging het snel bergafwaarts want de eerste reactie was als volgt
retour... cadeaubon. Ik wil garantie voor een duur hoesje van nog geen jaar oud.
Dus ik terug mailen.
Ben ik nou gek dat ik probeer garantie te claimen bij Webwinkel in plaats van Otterbox zelf?
Iemand suggesties om dit op te lossen behalve Webwinkel om de oren te slaan met alle toepasselijke wet en regelgeving?
Het jaar garantie verloopt trouwens de 22ste maar ik vermoed dat omdat ik het al reeds gemeld heb dit geen issue moet zijn.
Ik had (dacht ik) afgelopen jaar een otterbox hoesje gekocht voor mijn telefoon.
Ongeveer 1,5 maand geleden begon deze los te laten in een naad tussen twee onderdelen.
Dus ik zoeken naar de bon, niet te vinden. Tot dat de goede sint het land in kwam en ik me besefte dat het ook mijn vrouw geweest kon zijn. Dit bleek correct en onder haar account had ik een bon van Webwinkel gevonden waar het hoesje gekocht was.
Dus ik volle moed een mail naar de klantenservice sturen. Initieel ging dit nog goed en werd ik om foto's gevraagd. (alle communicatie doe ik onder mijn vrouw haar naam om verwarring bij Webwinkel te voorkomen)
Echter hierna ging het snel bergafwaarts want de eerste reactie was als volgt
EuhBeste Rianne,
Ik neem contact op over OtterBox Symmetry Samsung Galaxy S22 Plus Hoesje - Zwart.
Helaas kan dit hoesje niet meer retour, maar we komen je wel graag tegenmoet met een cadeaubon van 7,50.
Ik heb de cadeaubon dan ook in je account geplaatst, binnen twee uur is de bon zichtbaar en de bon is 3 jaar geldig.
Hopelijk is alles zo in orde, mocht je nog andere vragen hebben laat het dan gerust weten.![]()
Met vriendelijke groet,
Kyra
Dus ik terug mailen.
Duidelijker kon ik het niet maken denk ik. Maar Webwinkel heeft blijkbaar een plaat voor hun kop want dit werd de reactieGeachte Webwinkel Klantenservice,
Ik snap dat het hoesje niet retour kan na zo’n tijd en leuk gebaar dat jullie een cadeaubon tegoed willen doen.
Echter wil ik garantie claimen.
We hebben het hier over een duurder premium merk die in minder dan een jaar al kapot is gegaan.
Een merk die juist bekend staat om zijn robuustheid en zelfs op hun site uitgebreide garantie [https://www.otterbox.nl/nl-nl/warranty-statement.html] geeft op hun product.
Dus ik wil graag van jullie horen hoe we deze garantie afhandeling gaan doen.
Met vriendelijke groet,
Rianne de Zwart
Nu er wat achtergrond is:Beste Rianne,
Natuurlijk wil je gebruik maken van de garantie.
Je zou eventueel zelf contact kunnen opnemen et otterbox, misschien kunnen zij meer voor je betekenen aangezien ze de fabrikant zijn. Ik heb deze link gevonden voor je:
Sites-ob_emea-Site (otterbox.nl)
Wij kunnen je alleen een cadeaubon aanbieden ter compensatie. Ik kan deze verhogen naar 13,50,- euro. Ik hoor graag of je hiermee akkoord gaat. Dan zal ik deze in je account klaarzetten.
In afwachting van je reactie wens ik je een fijne dag!
Met vriendelijke groet,
Julie
Ben ik nou gek dat ik probeer garantie te claimen bij Webwinkel in plaats van Otterbox zelf?
Iemand suggesties om dit op te lossen behalve Webwinkel om de oren te slaan met alle toepasselijke wet en regelgeving?
Het jaar garantie verloopt trouwens de 22ste maar ik vermoed dat omdat ik het al reeds gemeld heb dit geen issue moet zijn.
[ Voor 2% gewijzigd door Yorinn op 19-11-2023 11:55 ]
The mystery of life isn't a problem to solve, but a reality to experience. A process that cannot be understood by stopping it. We must move with the flow of the process. We must join it. We must flow with it. - Jamis