The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.
Vraag
Alle reacties
Crucial MX500 M2 is een sata SSD. Check dit even want zou zonde zijn als die in het beste M2 slot direct onder de cpu zit.
Buiten dat is de Lexar een prima ssd voor een lage prijs.
Buiten dat is de Lexar een prima ssd voor een lage prijs.
CT1000MX500SSD4 is de aanduiding in windows device manager.
Geloof niet dat het een sata was, het was toen een hele populaire SSD op tweakers en werd veel voorgesteld in builds.
"even" eruit schroeven gaat hem niet worden want hij zit onder een heatspreader en er voor zit een vertical mount.
Geloof niet dat het een sata was, het was toen een hele populaire SSD op tweakers en werd veel voorgesteld in builds.
"even" eruit schroeven gaat hem niet worden want hij zit onder een heatspreader en er voor zit een vertical mount.
The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.
Jawel hoor
Uit je eigen link nota beneSSD-interface SATA-600
SSD-connector SATA (M.2)
Dit is wat ik krijg op de specs van het bord.
Wat kan ik er dan allemaal inprikken?
Bord is nou ook niet heel stokoud.
Even bijgewerkt van de manual, ik zou er dus slim aan doen om de bovenste te vervangen met een NM790 1 of 2TB NVME en eronder een 4TB.
Is dat een plan?:strip_exif()/f/image/PUAdRASvSede2qE1NLYOoboO.jpg?f=fotoalbum_large)
Wat kan ik er dan allemaal inprikken?
Bord is nou ook niet heel stokoud.
Even bijgewerkt van de manual, ik zou er dus slim aan doen om de bovenste te vervangen met een NM790 1 of 2TB NVME en eronder een 4TB.
Is dat een plan?
2x M.2 (PCI-e 4.0 x4 + SATA), 6x SATA-600
1 x M.2 connector (Socket 3, M key, type 2242/2260/2280/22110 SATA and PCIe 3.0 x4/x2 SSD support)
Integrated in the Chipset (M2B_SOCKET):
1 x M.2 connector (Socket 3, M key, type 2242/2260/2280/22110 SATA and PCIe 4.0/3.0 x4/x2 SSD support)
:strip_exif()/f/image/PUAdRASvSede2qE1NLYOoboO.jpg?f=fotoalbum_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/4WLzDX4OI6hrQyL0XF2dC0uR.jpg?f=user_large)
[ Voor 52% gewijzigd door Bad Brains op 19-11-2023 09:48 ]
Gewoon 2 nvme schijven kiezen. 1 slot is sneller en ondersteund pci-e 4.0 en de ander 3.0. Snelste schijf dus in het 4.0 slot, verder zijn ze gewoon backwards compatible die schijven.
Pagina: 1