Apple Certified Refurbished

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ejet
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 06-04 21:00
Hi allemaal.

Na zoeken heb ik niet gevonden wat ik zocht, hopelijk kunnen jullie me helpen.

Ik zit enorm in dubio of ik een nieuwe MBA 15” 16gb 512GB (1799€)zal kopen of een zelfde MBA 15” maar dan met 1TB refurbished bij apple (1949€).

Over het algemeen zijn de ervaringen op youtube positief, maar vroeg me af of jullie ervaringen hebben!

Groeten en dank alvast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:19

nelizmastr

Goed wies kapot

Wat ga je met de Mac doen om 1TB nodig te hebben?

Persoonlijk heb ik jaren goed kunnen leven met 256GB omdat niet noodzakelijke data altijd naar de NAS is verhuisd en daarom geen berg aan troep op de Mac bleef hangen.

I reject your reality and substitute my own

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Merinop
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 17-05 17:35
Mijn ervaring met Apple refurbished is top. Heb een als nieuwe MacBook ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Archer_VC10
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:55
Als de grote vraag is of je de opslag nodig hebt… die kunnen wij niet beantwoorden. Je zal zelf moeten bedenken hoeveel je nu gebruikt en of dat voldoende is. Voor 150 euro heb je er een goede deal aan gok ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

ejet schreef op zaterdag 18 november 2023 @ 22:13:
Hi allemaal.

Na zoeken heb ik niet gevonden wat ik zocht, hopelijk kunnen jullie me helpen.

Ik zit enorm in dubio of ik een nieuwe MBA 15” 16gb 512GB (1799€)zal kopen of een zelfde MBA 15” maar dan met 1TB refurbished bij apple (1949€).

Over het algemeen zijn de ervaringen op youtube positief, maar vroeg me af of jullie ervaringen hebben!

Groeten en dank alvast!
Zeer goede ervaringen met Apple Certified Refurbished, meerdere dingen gehaald en op de doos na niet te onderscheiden van nieuw.

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Mocht je een Engels internationaal toetsenbord willen hebben is refurbished geen optie. Daarnaast is komend weekend black friday, apple geeft dan een kadobon van tot 200 euro bij aankoop van (in aanmerking komende, wat dat betekend geen idee) macs. Dat maakt een nieuwe wellicht interessanter.

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 02:34
Onthoud wel: geen Apple Care op refurbished producten en B-Stock. Ik had een B-Stock Pro Display XDR van een Duitse webwinkel zonder Apple Care mogelijkheid. Financieel behoorlijk de boot mee ingegaan. ;w

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Almerian
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 23:45
Dennisweb schreef op zondag 19 november 2023 @ 18:49:
Onthoud wel: geen Apple Care op refurbished producten en B-Stock. Ik had een B-Stock Pro Display XDR van een Duitse webwinkel zonder Apple Care mogelijkheid. Financieel behoorlijk de boot mee ingegaan. ;w
Het gaat hier om een refurbished exemplaar van de Apple Store, daar kun je wel Applecare voor kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 02:34
Almerian schreef op maandag 20 november 2023 @ 00:32:
[...]

Het gaat hier om een refurbished exemplaar van de Apple Store, daar kun je wel Applecare voor kopen.
Je hebt gelijk. Mijn fout:

“ Apple kwaliteit gegarandeerd
Dat dit geen loze kwaliteitsbelofte is, blijkt uit het feit dat elk Apple Certified Refurbished-product wordt geleverd met onze gebruikelijke beperkte garantie van één jaar. Die dekking kun je uitbreiden door ook AppleCare-producten aan te schaffen.”

Het kan alleen niet bij open doos-producten en demo-modellen.
Pagina: 1