Dell dock D6000 aansluiten op desktop en laptop

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stitchie
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08-12-2024
Goedendag,

Ik heb een Dell D6000 dockingstation met aangesloten 3 monitoren, usb toetsenbord, muis en webcam en een rj45 voor netwerk. Als ik vervolgens de usb-c aansluit op mijn prive en zakelijke laptop dan werkt alles prima (incl 3 monitoren)..

Als ik mijn desktop aansluiten op de D6000 middels een normale usb poort 2.0 of 3.0 dan krijg ik alleen toetsenbord/muis. Geen van de monitoren doen het en ook geen netwerk via de dock.
Ik kan wel een hdmi en rj45 aansluiten op de desktop icm de dock dan heb ik beeld op 1 monitor en netwerk maar is natuurlijk niet de bedoeling.

Iemand een idee wat ik niet goed doe?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoi1234
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 28-10-2024
Drivers geïnstalleerd? Toevallig had ik vandaag ook geen beeld via een dockingstation. In apparaatbeheer bleek dat het dockingstation geen driver had (geel driehoekje). Driver opgezocht en het werkte. Ook via USB btw. De vriend van mij waar ik was, kan ook via USB C out-of-the-box monitoren aansluiten, maar mij lukte dit niet met USB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uszka
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 23:51
Kan er bij dat dock überhaupt beeld door USB-A?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZatarraNL
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 18:30
Volgens mij is de D6000 een displaylink dock. Ik verwacht dus dat het ook werkt met usb-A. Mogelijk wel alleen usb-A 3+. Maar inderdaad: drivers zijn essentieel. Check de website van Dell even. Of installeer de nieuwste direct van displaylink website.