Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruud0511
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 12-03-2024
Kan deze monitor aangesloten worden op een (USB-C) dockingstation en zo ja hoe en wat heb ik daarvoor nodig?

Ik gebruik deze monitor voor werk en YouTube, niet echt voor te gamen. Maar vind het een mooi model voor een schappelijke prijs.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

@Ruud0511 Staat letterlijk bij de specificaties:

Video in

Het type video-aansluiting waarover het apparaat beschikt.

2x DisplayPort, 2x HDMI

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruud0511
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 12-03-2024
Dat heb ik al gelezen en dat is ook niet mijn vraag. Laat me hem duidelijker stellen:

Kan deze monitor via DisplayPort of HDMI aangesloten worden op een docking station (die eindigt in USB-C of anders)?

Daarnaast wil ik weten en ik vind wat tegenstrijdige info: kan ik naast de monitor nog een andere monitor tegelijkertijd aansluiten op mijn laptop (eventueel met een connector of splitter)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White Feather
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-08 16:48
Ik vraag me af wat je voor voorwerk hebt gedaan.

Werkelijk zo goed als ieder USB-C-dock kan namelijk Displayport of HDMI uitsturen.

Het docking station topic

Een heel topic over dockingstations.
De search levert ook veel topics op van een laptop die via een dockingstation 2 monitoren moet aansturen.

En een dock eindigt niet in USB-C, het begint met USB-C. De laptop is de bron en dus het beginpunt en vandaar gaat het naar het dock en naar de monitoren.

En ja, er zijn talloze docks die meerdere monitoren kunnen aansturen.

Of dat met jouw laptop kan, geen idee, je geeft totaal niet aan welke je hebt of welke aansluitingen/ondersteuning die heeft.