Monitorvoeten, nooit gebruikt, afval of…?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DapperDen
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 02-04 21:05
Weet niet of het hier mag, anders verwijder of verplaats gerust.

Ik heb door het gebruik van 3rd party tv en monitorbeugels een aantal monitorvoeten liggen die ik niet gebruik. Nou kan ik ze gewoon in de kliko kiepen, maar dat lijkt zo’n verspilling. Is er een duurzamer alternatief? Wat doen jullie ermee? Heb al aan de kringloop gedacht maar kan me niet voorstellen dat die zoiets nog in de winkel leggen (hier hebben ze het in elk geval niet). Van Google werd ik ook niet direct wijzer, of ik gebruik de verkeerde zoektermen.

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Reptielenbrein
  • Registratie: Februari 2022
  • Laatst online: 21:11
Waarom bied je ze niet aan op v&a?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
Alles is duurzamer dan het weggooien. Zet het voor gratis op Marktplaats of V&A bijvoorbeeld.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DapperDen
Bedankt voor de reacties. Weggeven is inderdaad een goeie optie, maar ik was benieuwd of er nog andere opties waren die ik over het hoofd zag.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Zenix
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18-09 23:50

Zenix

BOE!

Bewaren. Die voeten komen van pas als je de huidige schermen gaat verkopen bijvoorbeeld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sapphire
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17:27

sapphire

Die-hard pruts0r

Zenix schreef op zaterdag 18 november 2023 @ 22:30:
Bewaren. Die voeten komen van pas als je de huidige schermen gaat verkopen bijvoorbeeld.
De meest irritante maar wel duurzame oplossing. Zonder de voeten is de kans groot dat de monitoren beroerd bruikbaar zijn en weggegooid worden.
Met voet zijn we nog inzetbaar elders :)

Gabriël AM5

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DapperDen
Misschien dan toch maar allemaal in een grote doos op zolder verzamelen. Helaas hebben die krengen tegenwoordig allemaal van die onhandige vormen: bij de ultrawide zat een voet die ik ook als kruisboog kan gebruiken.

Bedankt voor alle input, nu weet ik in elk geval dat ik geen oplossing over het hoofd heb gezien die mij niet bekend was (zoals bv. een speciaal inzamelpunt of zo).
Pagina: 1