Wat is een "gemiddelde frontpage-reactiescore van 0,5"

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stangg
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 16-01 20:55
Mijn vraag
...
Ik heb net mijn modrechten verloren, en vraag me nu af wat dit betekent:
- een gemiddelde frontpage-reactiescore van 0,5 óf geen (gemodereerde) reacties.
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...
Ik heb gekeken naar mijn profiel en kan de karma-eisen zien, hoeveel reacties ik heb gedaan en welke, maar er is geen weergave van een "frontpage reactie score of geen reacties" threshold-indicator.

Het is me ook niet duidelijk wat een " frontpage reactiescore" is en hoe het wordt gemeten om to de waarde 0.5 te komen.
Zijn dit uitsluitend reacties op de artikelen op de frontpage? I.e. als ze van de frontpage vallen door de komst van nieuwe berichten, dan tellen ze niet meer?

Alle reacties

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• AlphaRomeo
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22:40

AlphaRomeo

FP PowerMod
Dit gaat om de moderatiescores van je reacties op de frontpage. Voor zover ik weet blijven die altijd meetellen en vallen ze er niet weer af. Het gaat ook alleen om de reacties die een score hebben, de reacties met een grijze 0 tellen niet mee.

Je kunt de huidige score vinden in je profiel hier:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pV8ckU190aAiCM_1HnsJuOw-TZI=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/ojtN2zjjBtlnUnvDs0tdyaAx.png?f=user_large

Jij zou je rechten volgens mij dus gewoon moeten kunnen activeren. :)

Edit 2: ik denk dat het waarschijnlijker is dat je 6 maanden niet gemodereerd hebt, dan wordt de optie ook uitgeschakeld, maar die kun je wel zelf weer inschakelen na het accepteren van de voorwaarden volgens mij.

[ Voor 22% gewijzigd door AlphaRomeo op 21-11-2023 10:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ouweklimgeit
  • Registratie: Juni 2014
  • Niet online
Zijn de normale 'moderatierechten' hetzelfde? Ik ben jaren geleden een keer op de vingers getikt over een paar foutieve moderaties, maar daarna is de functie nooit meer beschikbaar geweest, ondanks een moderatiescore van boven 0.5

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AlphaRomeo

AlphaRomeo

FP PowerMod
@ouweklimgeit je kunt hier terecht om je rechten weer te laten activeren: Het Moderatiestatus loket

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lamith
  • Registratie: April 2023
  • Laatst online: 28-05 13:03
Is er toevallig ook al een evaluatie van het huidige moderatiesysteem gepland?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcmlx
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 26-04 14:52
Wat is dit voor een raar moderatiesysteem?

Ik krijg een melding dat ik geen reacties kan plaatsen omdat mijn moderatiestatus niet goed is. Ik blijk 1312 karmapunten te hebben en een frontpage-reactiescore van 0,486.
De tip is om waardevolle reacties te plaatsen!!!
Die kan ik niet plaatsen omdat mijn frontpage-reactiescore te laag is!!!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/58fikjeNK6t-CkIgsQ7zG44AbG0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/2vUxjZxBoBYmC1Hi7lXi0n2u.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AlphaRomeo

AlphaRomeo

FP PowerMod
Je zou nog steeds gewoon reacties moeten kunnen plaatsen, alleen de mogelijkheid tot beoordelen van de reacties van anderen is er nu niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stin00
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
mcmlx schreef op woensdag 13 december 2023 @ 10:07:
Wat is dit voor een raar moderatiesysteem?

Ik krijg een melding dat ik geen reacties kan plaatsen omdat mijn moderatiestatus niet goed is. Ik blijk 1312 karmapunten te hebben en een frontpage-reactiescore van 0,486.
De tip is om waardevolle reacties te plaatsen!!!
Die kan ik niet plaatsen omdat mijn frontpage-reactiescore te laag is!!!

[Afbeelding]
Reacties =/= modereren.

Je mag niet modereren omdat je teveel reacties onder nieuwsberichten hebt geplaatst die laag beoordeeld werden.

Je moet nu dus zinvolle reacties plaatsen onder nieuwsberichten die een 1.0 of hoger scoren om je gemiddelde boven de 0.5 te krijgen.

Pas daarna mag je de reacties van anderen weer beoordelen met het moderatiesysteem.
Pagina: 1