Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
De PC is vooral voor dagelijks gebruik en fotobewerking. De kast en de voeding moeten langer mee kunnen. Maar de rest van het systeem is eigenlijk bedoeld als overbrugging voor een paar jaar. Ik wil hem bouwen voor een kennis van me.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximaal 1000 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Het moederbord kan ik eventueel tweedehands overnemen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Moederbord van Gigabyte heb ik zelf ook, dus daar ligt de voorkeur. Verder niet echt een voorkeur.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Bedoeling is dat bij normaal gebruik alle fans uitstaan en het systeem dus praktisch doodstil is. Zijn vrouw is nogal gevoelig voor bepaalde bromtonen.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Wat zijn eventuele alternatieve componenten voor mijn build. Zeker de kasten zit ik niet echt in. Loont het bijv. om voor een duurdere kast te gaan bijv. als er in de toekomst een gamesysteem in komt? Mogelijk alternatief er even bijgezet
De PC is vooral voor dagelijks gebruik en fotobewerking. De kast en de voeding moeten langer mee kunnen. Maar de rest van het systeem is eigenlijk bedoeld als overbrugging voor een paar jaar. Ik wil hem bouwen voor een kennis van me.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximaal 1000 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Het moederbord kan ik eventueel tweedehands overnemen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Moederbord van Gigabyte heb ik zelf ook, dus daar ligt de voorkeur. Verder niet echt een voorkeur.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Bedoeling is dat bij normaal gebruik alle fans uitstaan en het systeem dus praktisch doodstil is. Zijn vrouw is nogal gevoelig voor bepaalde bromtonen.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Wat zijn eventuele alternatieve componenten voor mijn build. Zeker de kasten zit ik niet echt in. Loont het bijv. om voor een duurdere kast te gaan bijv. als er in de toekomst een gamesysteem in komt? Mogelijk alternatief er even bijgezet
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
---|---|---|---|---|
1 | Processors | AMD Ryzen 7 5700G Boxed | € 184,90 | € 184,90 |
1 | Moederborden | Gigabyte B550 AORUS ELITE V2 | € 117,99 | € 117,99 |
1 | Behuizingen | Fractal Design Define 7 Compact Zwart | € 99,- | € 99,- |
1 | Behuizingen | Fractal Design Define 7 Zwart | € 139,90 | € 139,90 |
1 | Processorkoeling | Arctic Freezer 34 eSports DUO (Zwart / Rood) | € 43,60 | € 43,60 |
1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK32GX4M2D3600C18 | € 67,99 | € 67,99 |
1 | Voedingen | Seasonic Focus GX-750 ATX 3.0 | € 129,90 | € 129,90 |
1 | Solid state drives | Samsung 980 1TB | € 61,90 | € 61,90 |
Totaal | € 845,18 |
[ Voor 65% gewijzigd door dataworm op 17-11-2023 20:56 ]