Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:24
Al jaren ben ik een tevreden gebruiker van de Sony MDR-1000x. Nu is echter ivm black friday de 1000-XM4 in de aanbieding overal en word ik verleid om te upgraden :P
Zijn er mensen die wat kunnen zeggen over het kwaliteitsverschil? Als ik heel eerlijk ben zijn er slechts 2 dingen waarvan ik weet dat ze echt beter zijn, usb-c ipv micro-usb en multi bluetooth pairing. Maar ik vraag me af of dit wel de moeite is. Hij doet het verder nog prima en de batterij is ook nog ok.
Ik hoor graag van mensen of ik mijn geld beter in mij zak kan houden of dat ik hier best vrolijk van zou worden :+

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• belmonde
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 01:35
Beter geld in de zak houden.. Niet meer naar kijken.. Wachten tot ie kapot is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 18-09 13:13

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Lekker wachten ja. Die connector zorgt niet voor een beter geluid, of beter draagcomfort. Mutli pairing is leuk maar ook niet essentieel.
Je gooit eigenlijk geld weg... Ik snap de verleiding. Maar pas ook op dat je niet in de confirmation bias val gaat lopen.

Mijn muziekcollectie op Discogs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:24
:{
Ik wilde juist horen dat het de moeite waar was iets moois te kopen :P

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TBTL
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Als je kijkt naar de prijsontwikkeling van de XM3 (voorganger van XM4, enkele jaren ouder) is € 199 geen bijzonder lage prijs. Die werd in november 2020 ook voor die prijs aangeboden en is een tijd op dat niveau gebleven,

[ Voor 38% gewijzigd door TBTL op 20-11-2023 19:33 ]