Vaatwasser pompt alleen af, draait geen programma meer

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masterdam
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-02 10:26

Masterdam

aka [K40$]R0gu3

Topicstarter
Mijn Etna vaatwasser begint wel met leegpompen, en daarna ook water erin pompt, maar niet begint met draaien.
Er lijkt ook een lichte brandachtige geur af te komen, als ik hem een tijdje aan laat staan in afwachting of er nog wat gaat gebeuren.

Ik heb al geprobeerd de vaatwasser los te koppelen en de afvoer in de gootsteen te doen. Dan zie ik dat hij hem dus wel correct leegpompt. En er komt ook wat nieuw water in te staan. Dus de pomp lijkt goed (of iig OK) te werken. Maar daarna gebeurt er dus niks meer..

Heeft iemand een idee of dit mogelijk op te lossen is? En zo ja, hoe?

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jack zomer
  • Registratie: Oktober 2020
  • Niet online
Garantie.

Of anders open maken en kijken wat er stuk is. (Printplaatje enzo)

The problem with communication is the illusion it has taken place.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xoniq
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 14:17
Branderige lucht klinkt alsof de circulatie motor doorbrand. Ik heb juist een ander probleem, 8/10 keer doet ie alleen wegpompen en water erbij doen; enkele keren gaat ie ook daadwerkelijk het programma doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dicksterk
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 05-02-2024
dat klinkt als de cirtucatiepomp idd. dat ljkt me niet meer repareerbaar gezien de waarde van zo'n machine.
ik zou een nieuwe kopen.
bijvoorbeeld een vaatwasser van everglades. zowel vrijstaand als inbouw te kirjgen op bol.com bieden 5 jaar volledige fabrieksgarantie en het kost 389 euro
wil je goedkoper uit zijn en heb je een vrijstaande vaatwasser nodig dan is op bol.com ook een tomado te krijgen voor 295 euro, dat is ook een goede vaatwasser.