Every Game has A Story, Only One is A Legend.
Vraag
Alle reacties
Ik herken (nog) niet dat het opeens ongevraagd gaat, wel dat het eens gevraagd is. Kan het zijn dat je een keer 'yes yes' hebt doorgeklikt?
(Of het gaat bij mij nog komen)
(Of het gaat bij mij nog komen)
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Waarschijnlijk heb je een Windows update gehad die voorstelt om je OneDrive te gebruiken voor extra veiligheid / backup en worden nu automatisch allerlei extra folders van je machine naar OneDrive gekopieerd.
Dan loop je eerder tegen de limieten aan en hoopt MS dat je wat ruimte bijkoopt.
Slim, toch?
Dan loop je eerder tegen de limieten aan en hoopt MS dat je wat ruimte bijkoopt.
Slim, toch?
Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD
Ik heb Microsoft 365, dus ruimte genoeg, maar kan inderdaad zijn dat het met die Back Up te maken heeft bij die update van gisteren. Kwam er toevallig nu op het werk achter toen ik Onedrive via de browser opende. Morgen even rustig naar de instellingen kijken maar.GarBaGe schreef op vrijdag 17 november 2023 @ 16:02:
Waarschijnlijk heb je een Windows update gehad die voorstelt om je OneDrive te gebruiken voor extra veiligheid / backup en worden nu automatisch allerlei extra folders van je machine naar OneDrive gekopieerd.
Slim, toch?
Every Game has A Story, Only One is A Legend.