Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 18-05 15:48

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Topicstarter
Sinds de laatste update upload Windows 11 opeens mappen die ik niet ingesteld heb naar Onedrive, zo had ik nu opeens een heleboel game mappen in mijn documenten in de cloud staan, en ook bij plaatjes opeens de gemaakt screenshots.

Iemand van jullie ook dit probleem dat opeens die instellingen aangepast zijn?

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Ik herken (nog) niet dat het opeens ongevraagd gaat, wel dat het eens gevraagd is. Kan het zijn dat je een keer 'yes yes' hebt doorgeklikt?

(Of het gaat bij mij nog komen)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GarBaGe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21:42
Waarschijnlijk heb je een Windows update gehad die voorstelt om je OneDrive te gebruiken voor extra veiligheid / backup en worden nu automatisch allerlei extra folders van je machine naar OneDrive gekopieerd.
Dan loop je eerder tegen de limieten aan en hoopt MS dat je wat ruimte bijkoopt.
Slim, toch?

Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 18-05 15:48

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Topicstarter
GarBaGe schreef op vrijdag 17 november 2023 @ 16:02:
Waarschijnlijk heb je een Windows update gehad die voorstelt om je OneDrive te gebruiken voor extra veiligheid / backup en worden nu automatisch allerlei extra folders van je machine naar OneDrive gekopieerd.
Dan loop je eerder tegen de limieten aan en hoopt MS dat je wat ruimte bijkoopt.
Slim, toch?
Ik heb Microsoft 365, dus ruimte genoeg, maar kan inderdaad zijn dat het met die Back Up te maken heeft bij die update van gisteren. Kwam er toevallig nu op het werk achter toen ik Onedrive via de browser opende. Morgen even rustig naar de instellingen kijken maar.

Every Game has A Story, Only One is A Legend.