Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil graag een computer voor het gamen, de spellen die ik wil gaan spelen zijn als volgt; cities skyline 2 ,anno 1800, the settlers en fortnite.
Andere games zoals spiderman 2 en overige spellen speel ik op de ps5.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het liefst heb ik een systeem van zo rond de 1000 euro.
Ik heb geen ervaring met het zelf maken van een systeem, maar als ik daardoor meer performance uit het zelfde geld haalt, valt die te overwegen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb MSI Optix G27C6P --Full HD 165 HZ scherm staan die ik wil gaan gebruiken..
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Eigenlijk alles wel.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen voorkeur voor een merk, aangezien ik hier niet al te veel van afweet.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee, ik heb verder geen eisen.
Ga je overklokken?
Ik ga niet overklokken.
Wat verwacht je van ons?[i]
Graag hulp en informatie van mensen die er veel verstand van hebben en een leek willen helpen met de juiste computer aan te schaffen.
Zelf heb ik op Alternate gekeken en kwam ik bij deze computer uit.
https://www.alternate.nl/...g-pc/html/product/1922648
hopelijk is dit voldoende informatie anders hoor ik het graag.
Ik wil graag een computer voor het gamen, de spellen die ik wil gaan spelen zijn als volgt; cities skyline 2 ,anno 1800, the settlers en fortnite.
Andere games zoals spiderman 2 en overige spellen speel ik op de ps5.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het liefst heb ik een systeem van zo rond de 1000 euro.
Ik heb geen ervaring met het zelf maken van een systeem, maar als ik daardoor meer performance uit het zelfde geld haalt, valt die te overwegen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb MSI Optix G27C6P --Full HD 165 HZ scherm staan die ik wil gaan gebruiken..
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Eigenlijk alles wel.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen voorkeur voor een merk, aangezien ik hier niet al te veel van afweet.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee, ik heb verder geen eisen.
Ga je overklokken?
Ik ga niet overklokken.
Wat verwacht je van ons?[i]
Graag hulp en informatie van mensen die er veel verstand van hebben en een leek willen helpen met de juiste computer aan te schaffen.
Zelf heb ik op Alternate gekeken en kwam ik bij deze computer uit.
https://www.alternate.nl/...g-pc/html/product/1922648
hopelijk is dit voldoende informatie anders hoor ik het graag.