Other than the laws of physics, rules have never really worked out for me.
Vraag
Alle reacties
Heb jij een glazen bol? Laat dat nu net zijn waar we mee bezig zijn! Al zou ik zeggen dat hij niet per se ''ugly'' is, maar dat laat ik jou beoordelen. Nog even geduld!
Has wares if you have coin 💰
ja echt ?!...
Nice nou hou mij maar op de hoogte
Nice nou hou mij maar op de hoogte
en is de trui er al bijna ? is al bijna kerstMoonsugar schreef op maandag 20 november 2023 @ 09:57:
Heb jij een glazen bol? Laat dat nu net zijn waar we mee bezig zijn! Al zou ik zeggen dat hij niet per se ''ugly'' is, maar dat laat ik jou beoordelen. Nog even geduld!
Weer die glazen bol van jou! Ik wilde vandaag een preview geven van de trui (momenteel zijn we bezig hem in de shop te zetten) maar je bent me gewoon weer voor. 
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/ngh7SKnZjrU7conFRKz9SjRO.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/pbO8HBvyrFWB845Rks1slgbz.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/idGqoeOoVBq3UmeEFNQE9azU.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/ngh7SKnZjrU7conFRKz9SjRO.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/pbO8HBvyrFWB845Rks1slgbz.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/idGqoeOoVBq3UmeEFNQE9azU.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/kiQ519X2s14iXhLtVlryHU7N.jpg?f=user_large)
Misschien ligt het aan mij, maar dit is toch gewoon een trui met lelijke kerstprint i.p.v. een kersttrui die lelijk is?
https://ifuckinghateJira.com
@CodeCaster: Ik kan niet anders dan concluderen dat Bas170 en Maarten van Rossem gelijk hebben
en ik mis de kerstkleurtjes wit/rood/groen en de kerstbomen. ook zijn ze niet echt "lelijk" zoals de "Kim jong un Rocketman" kersttruiBas170 schreef op vrijdag 8 december 2023 @ 08:09:
Misschien ligt het aan mij, maar dit is toch gewoon een trui met lelijke kerstprint i.p.v. een kersttrui die lelijk is?
Edit: FF gevraagd aan AI of ie voor mij een kersttrui kon ontwerpen, zit helaas geen kleur aan.
:strip_exif()/f/image/jdrAR1FuAzhcDglHlemSmvkn.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/TpF39PC1jIwJbbIAr1woW55A.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 59% gewijzigd door mrc4nl op 08-12-2023 08:26 ]
ora et labora
Klopt, hierboven gaf ik al aan dat we niet per se voor een ugly christmas sweater gingen. Het is een Tweakers wintertrui.Bas170 schreef op vrijdag 8 december 2023 @ 08:09:
Pagina: 1