Ik heb afgelopen week het prachtige HyperX Armada 27 scherm gekocht. Deze heb ik geinstalleerd bij mijn bureau, waar ik zowel thuiswerk als game met mijn eigen laptop.
Het nieuwe scherm, het oude scherm, toetsenbord en muis connect via een HP connect blok met een USB-C verbinding naar mijn laptop (HP legion pro 5 of mijn HP werklaptop). Toen ik na installatie van het nieuwe scherm hem wilde testen met mijn eigen laptop aangesloten bleef het scherm steeds flikkeren naar zwart.
wat heb ik al gedaan?
- Andere displayport kabel gebruikt --> zelfde resultaat
- andere scherm uit het blok gehaald --> geen verandering
- muis/toetsenbord uit USB-C blok gehaald --> geen verandering
- Werklaptop aangesloten --> geen flikkerend scherm!
- eigen laptop met opengeklapt scherm aangesloten (met en zonder weergave op het scherm) --> geen flikkerend scherm
- Drivers geupdate videokaart
Het lijkt dus iets qua instellingen te zijn bij mijn eigen laptop, maar ik kan niet ontdekken wat het kan zijn. Heeft iemand een idee? Alvast bedankt voor de hulp
Het nieuwe scherm, het oude scherm, toetsenbord en muis connect via een HP connect blok met een USB-C verbinding naar mijn laptop (HP legion pro 5 of mijn HP werklaptop). Toen ik na installatie van het nieuwe scherm hem wilde testen met mijn eigen laptop aangesloten bleef het scherm steeds flikkeren naar zwart.
wat heb ik al gedaan?
- Andere displayport kabel gebruikt --> zelfde resultaat
- andere scherm uit het blok gehaald --> geen verandering
- muis/toetsenbord uit USB-C blok gehaald --> geen verandering
- Werklaptop aangesloten --> geen flikkerend scherm!
- eigen laptop met opengeklapt scherm aangesloten (met en zonder weergave op het scherm) --> geen flikkerend scherm
- Drivers geupdate videokaart
Het lijkt dus iets qua instellingen te zijn bij mijn eigen laptop, maar ik kan niet ontdekken wat het kan zijn. Heeft iemand een idee? Alvast bedankt voor de hulp
Voer geen oorlog, voer de meeuwen