...Y la tierra se hace mi trono... [Pentium 4 Northwood 2 Ghz, WinXP, 512MB PC133, HITACHI 250 GB@7200RPM] <-- ingesteld in 2001 lol
kun je dat ff mailen??
zie profile.
Ja dan moet je een geheime code gebruiken. Het leuke is dat je hem ook nog es kan gebruiken als radio-ontvanger, en magnetron.Op donderdag 06 september 2001 11:56 schreef Scally het volgende:
Ik vond op een paar sites aanwijzingen hoe je van je Nokia phone een zgn. 'speed trap' alias radardetector kan maken.
Is dit dikke onzin of werkt het welReacties plz.
...Y la tierra se hace mi trono... [Pentium 4 Northwood 2 Ghz, WinXP, 512MB PC133, HITACHI 250 GB@7200RPM] <-- ingesteld in 2001 lol
\en mijn nokia kan ook al de signalen van Echelon ontvangen, hoef je alleen maar een extra bellergropen aan te maken.
man dat geloof je toch niet, hoe kan je foon nou die signalen van een radar ontvangen?
Beauty is everywhere | Hold on, it's manual focus,... www.cornedeweert.nl
Tsja, als het op internet staat zal het wel waar zijn he?Op donderdag 06 september 2001 12:08 schreef Scally het volgende:
Ik heb het toch echt niet zelf bedacht:
http://www.nokiawarez.com/info/radar.html
Kijk en huiver
OK, laten we een weddenschap maken om 1000,-, ik zeg dat het niet werkt.
De grootste verzameling Nokia Bagger.
geen een secret code werkt geloof ik.
oh ja de pages zijn gewone kopieen van elkaar.
met naams wijzigingen.
Amen.
Ik heb gehoord dat er GSM codes bestaan waarmee je GSM fungeert als radardetector
Is niks van waar. Een radardetector zit bovendien op een hele andere band (13 tot 34 Ghz)
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Verwijderd
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Dit topic is gesloten.
![]()