TV kopen tijdens black friday of pas na verhuizing

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodor
  • Registratie: Oktober 2023
  • Laatst online: 22-07-2024
Ik zoek een?
Oled TV van 65 inch

Wat is je budget?
1400-1800

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Standaard NL tv, netflix en sport

Wat heb je zelf al gevonden?
Waarschijnlijk LG C3 of wellicht G3

Welke vragen heb je hier nog over?
Over circa een maand verhuis ik naar mijn nieuwe woning. Daarvoor wil ik dus graag een televisie. Ik twijfel of ik nu tijdens Black Friday een tv moeten kopen om hem dan een maand in de doos bij mijn ouders te laten staan. Of pas over een maand wanneer de prijzen wellicht een stuk hoger zijn? Wat is hier wijsheid?

Beste antwoord (via dodor op 18-11-2023 01:39)

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 02-07 14:33
Wijsheid is wat werkt voor jou. Wil je minder kwijt zijn, maar de tv een maand lang ergens moeten bewaren? Of dat niet hoeven doen, maar dus iets meer kwijt zijn? Aan jou de keuze, die kunnen wij niet voor je maken.

Wel een tip voor als je nu toch een tv koopt: check de tv direct, en niet pas nadat 'ie een maand of langer in de doos gezeten heeft. Scheelt je mogelijk een hoop gedoe als er toch wat met de tv aan de hand is.

The devil is in the details.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pennywiser
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11:53
Nu goedkope deal scoren en bij je ouders neerzetten. Welk bezwaar kan er zijn.

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 02-07 14:33
Wijsheid is wat werkt voor jou. Wil je minder kwijt zijn, maar de tv een maand lang ergens moeten bewaren? Of dat niet hoeven doen, maar dus iets meer kwijt zijn? Aan jou de keuze, die kunnen wij niet voor je maken.

Wel een tip voor als je nu toch een tv koopt: check de tv direct, en niet pas nadat 'ie een maand of langer in de doos gezeten heeft. Scheelt je mogelijk een hoop gedoe als er toch wat met de tv aan de hand is.

The devil is in the details.